Ouch...

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Ricobah, 26 mei 2002.

1. Ricobah

Ricobah Gamer 24/7

Leuk Bevonden:
    0
    Poll op GameFAQs...

Poll van Gamefaqs. Daar sta ik toch wel van te kijken. Dat de PS2 het hoogste scoort is begrijpelijk - dat ding wordt al 2 jaar verkocht - maar het verschil met de Gamecube is toch opvallend vind ik.

Laatst bewerkt: 27 mei 2002
  2. Illusion

Illusion It's all Illusion

Leuk Bevonden:
    1
    Ja, inderdaad vreemd. Blijkbaar zijn er nu al meer Gamecubes verkocht dan Xboxen!? Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de verkoopcijfers van de Xbox en Gamecube in Europa en vooral Nederland.

3. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Is moeilijk te bepalen.. al houd je een poll op gamesen dan heb je gewoon 60% NGC stemmen. (tegen 20% van Xbox en 20%van PS2 ofzo)

andere sites zijn weer meer Xbox georienteerd..

4. Ricobah

Ricobah Gamer 24/7

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar GameFAQs is toch een vrij algemene en neutrale site. Als je ziet hoeveel mensen er gestemd hebben, lijkt me dit toch een goed beeld geven.

5. ITNL

ITNL Guest

scheit aan waar het meeste op gespeeld wordt. Het is een feit dat de xbox de mooiste en beste spellen heeft. project ego, halo 2 etc.... dus

6. Ricobah

Ricobah Gamer 24/7

Leuk Bevonden:
    0
    Eh ja, maar deze topic gaat dus niet over wat jij of ik vind. Het gaat erom dat de Xbox slechts bij een klein percentage gamers het favoriete gamesplatform blijkt te zijn. Dat geeft wel te denken vind ik, zeker met het oog op de toekomst van de Xbox.

7. CyberPunk

CyberPunk XBW Elite member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het niet betrouwbaar!!
    Voor hetzelfde geld hebben gewoon een paar gasten hun cookies verwijderd en nog een keer gestemd!

Nee ik vind dat er niets van klopt! Veel te veel verschil!

En trouwens er zijn denk ik wel meer dan 2000 xbox bezitters!
    Toch!!

8. Ricobah

Ricobah Gamer 24/7

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom? Zou jij die moeite doen?
    Ja duh, maar die vullen dus niet allemaal die poll in. Er zijn ook meer dan 10000 PS2-bezitters hoor :).

9. CyberPunk

CyberPunk XBW Elite member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou niet de moeite nemen, maar er zullen heus wel gasten zijn die het doen!

Maar dat er meer dan 2000 Xbox bezitters zijn, dan bedoel ik meer mee eigenlijk dat er maar een klein percentage is die heeft gestemd!
    Kijk er is voor de NGC gewoon een grotere meerderheid die heeft gestemd, maar dat betekent niet dat er door meer mensen op de NGC wordt gespeeld, althans niet met zo'n groot verschil! :)

En daarom vind ik het niet betrouwbaar! Keej! :)

10. Opa

Opa 3d-Pépé

Leuk Bevonden:
    0
    Euhm, is in America de Gamecube tijdens/juist na de Launch niet beter verkocht dan de Xbox ?? Misschien meer personen die daar een Cube hebben en die gestemd hebben :confused:

11. jprommen

jprommen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    GameCube en Xbox

GameCube moet het vooral hebben van Europa en Asie, in Amerika is Xbox namelijk veel groter dan GameCube. Persoonlijk ben ik hier wel content mee, de meeste spellen bedoeld voor de aziatische markt kunnen me toch gestolen worden.

12. Chukie

Chukie Casual-visitor

Leuk Bevonden:
    0
    Re: GameCube en Xbox

Hou jezelf niet zo voor gek joh.....

13. GTA-Lover

GTA-Lover Heet nu Celtic-X

Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik wil wel een goeie rpg op japanse stijl erbij, maar verder heb ik daar niet zoveel mee...:p

Deel Deze Pagina