Ik weet niet of dit topic mag, verwijder m anders maar. Hebben jullie dat ook? We worden lekker gemaakt met de echt vette next-gen games, maar die komen allemaal pas eind van het jaar of zelfs in 2008. En de schaarse goede games die binnenkort uitkomen worden steeds uitgesteld. De spellen die ik nu heb zijn al maanden uit en ik wil wel weer eens wat nieuwe games kopen/ruilen. Hier en daar is er nog een Shadowrun (niet helemaal mijn game) maar verder is het mss teruggrijpen op oude games. Ik zit er daarom ook over te denken om wat oude games te kopen. Ook al twijfel ik over sommige games, ze zijn toch niet meer zo duur. - Condemned: criminal origins (Xbox 360) - Fable (Xbox) - Star Wars: Knights of the Old Republic II (Xbox) Zijn games die me wel aardig leuk lijken en die ik mss wel ga kopen. Maar wat komen er veel vette games uit waarvan ik er zeker een paar wil kopen en spelen. - Alone in the Dark - Alan Wake - Assasin’s Creed - Brothers in Arms Hell’s Highway - GTA IV - Kane & Lynch Dead Men - The Outsider - Splinter Cell Conviction - Age of Conan Hyborian Adventures - Two Worlds - Halo 3 - Bioshock - Mass Effect - Fable 2 Zitten jullie ook zo op de nieuwe games te wachten? In welke games heb jij zin om te spelen? Welke oude games speel je nu of overweeg je te kopen?
Hier wacht ik echt op - Alan Wake - Assasin’s Creed - GTA IV - Half Live Pakket - Bioshock Kan niet wachten. -
Ik wacht hier echt op - Alan Wake - Alone in the Dark - Assasins Creed - GTA IV - The Outsider - Goede RPG Maar ook de andere genoemde titels in mn lijst in de beginpost worden wss heel vette games die ik graag wil spelen, maar om ze allemaal te kopen is een beetje duur
resident evil 5 blue dragon brothers in arms 3 Lost Odyssey fable 2 Mass Effect Shenmue 3 (mocht die ooit komen) dus nog genoeg games waar ik naar uit kijk
Volgens mij staat in de regels dat een opsomtopic niet mag, maar er is wel een een-zelfde opsom-topic als dit dat sticky is gemaakt.
haha, opsomlijstjes? Echt supervet waar jullie op wachten joh! en dat lijstje, tja, eigenlijk heeft iedereen dezelfde interesses, er komen namelijk echt wat supergames die eindelijk uitkomen. Ik denk dat bij GTA IV en Halo3 weer magie zal heersen
ik wacht op : - Halo 3 - assassins creed deze 2 ga ik dus zeker kopen, bij een aantal ga ik eerst reviews en als t kan demo's spelen zoals : - blue dragon - skate - mass effect - GTA IV - two worlds - fable 2
Dit wordt een opsom topic en voegt daarom niet veel toe aan het forum. Van daar dat deze op slot gaat