1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Oude threads auto. of door mod op slot

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door balleknieper, 27 apr 2003.

  1. balleknieper

    balleknieper .

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    4
    Om te voorkomen dat mensen oude threads ophalen heb ik een idee:
    Dat threads waar bijvoorbeeld 3 maanden en langer niet is gereageerd automatisch op slot gaan, of dat een mod deze sluit.. Mits het geen centrale thread is.

    Dit voorkomt dan een hoop geruzie tussen mods en gasten die deze threads ophalen en er hoeven dan ook geen waarschuwingen uitgedeeld te worden.

    misschien een idee, ik stel het maar voor?! :)
     
  2. Vliegbeestje

    Vliegbeestje KINK FM

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0
    Is idd wel een goed idee, maar de oude threads moeten wel blijven bestaan.
     
  3. Pablow

    Pablow -

    Berichten:
    868
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou threads van 3 maanden uit zijn meestal al zo ver naar beneden gezakt als er niet meer op gereageerd is dat het toch niet meer uit maakt. Ik denk dan we allebei met een afgekeurd idee komen vandaag haha!! Achja...
     
  4. balleknieper

    balleknieper .

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    4
    Ze zakken wel.. maar toch blijven mensen deze threads ophalen en daarom zeg ik van: doe die nou op slot zodat ze ze niet meer kunnen ophalen
    En of dit idee wordt afgekeurd?? wie weet maken ze me wel mod door dit geweldige idee van mij en geven ze me meteen 21637 posts zodat ik ook de GM in kan :+:D8)
    Maar het is maar een idee.. we zien wel wat ze er mee doen. Je kunt het namelijk beter melden dan dat je het voor je houd.. toch?
     
  5. RumbleBumble

    RumbleBumble Active Member

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom zou je zoiets doen? Dat die neo gast nou een paar threads omhoog schopt is zijn zaak. Waarom zou het niet mogen? Ik vind het ook geen reden om een waarschuwing voor te geven eigenlijk.
     
  6. balleknieper

    balleknieper .

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    4
    Jamaar als een zaak is afgerond in een thread dan doe je hem op slot en je gaat hem toch ook niet ophalen?? Ach jah
    *balleknieper legt zich er bij neer :)*
     
  7. Pablow

    Pablow -

    Berichten:
    868
    Leuk Bevonden:
    0
    Mod in de aanbieding!;)!
    Haha nee ff ontoppic het maakt toch niet uit als een thread van 3 maanden omhoog wordt gehaald. Het ligt er maar aan waar het omgaat als het bijvoorbeeld over een spel gaat die over 3 maanden uit komt en er wordt 3 maanden later op gereageerd van ja ik heb het net gekocht het is helemaal te gek enz ... vraagd wat andere er van vinden en dan kan er weer op gediscuseert worden toch alleen maar fijn?
     
    Laatst bewerkt: 27 apr 2003
  8. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Ik heb ook alleen ff een mailtje gestuurd waar in staat of hij op xbazar naar de datum wil kijken.
    In sommige topics is het ook helemaal niet erg om hem opnieuw omhoog te gooien, (bijvoorbeeld art threads of threads met geupdate nieuws)
    maar op xbazar vindt ik het na een paar maand wel onzinnig om er nog op te reageren.. de aanbieder kijkt daar dan toch vaak niet meer in.
     
  9. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
    Op het eerste zicht lijkt di t wel goed een idee maar stel nu dat iemand een jaar zijn xbox heeft.
    En vandaag ontdekt hij xbw.nl.
    Hij heeft een vraag over een van zijn spellen (amped, project gotham of weet ik veel wat)
    Hij gebruikt de zoekfunctie en vindt allemaal gesloten threads omdat deze spellen al oud zijn.
    Wat doet hij? Hij opent een nieuwe thread om zijn vraag te stellen wat totaal nutteloos is wanthij zou het in die andere kunnen stellen.
    Conclusie van dit alles: niet zo'n goed idee.
     
  10. balleknieper

    balleknieper .

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    4
    Dan denk ik dat ik stiekem opeens alleen mijn idee laat gelden voor Xbazar :p
     
  11. gegron

    gegron Guest

    waar slaat het nou op om de ouwe threads op slot te doen anders moet er telkens een nieuwe thread geopend worden als ze gewoon open blijven kan iemand gewoon weer iets over dat onderwerp posten en dan hoeft ie niet een nieuwe thread te openen en wat zeur je echt alsof jij er last van hebt als er een ouwe thread naar boven komt je bent hier net 3 maanden en dat idee dat je mod word kan je wel helemaal dromen |:-
     
  12. Kevin15

    Kevin15 Xbox lover!!!

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind het een goed idee vaak zijn oude topic's geen oplossibng meer omdat ze al hellemaal doodgebloed zijn en er toch niet meer op gereageerd word dan kun je ze idd het beste sluiten want mensen kijk toch niet meer en ach... 1 nieuwe opic is ook zo'n probleem niet
     
  13. balleknieper

    balleknieper .

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    4
    |:- je kunt ook niet tegen een grapje hé.. :confused:
    maja ik zei net dat het misschien alleen een idee was voor xbazar :{
    en btw: het is maar een idee hoor.....
     
  14. Pablow

    Pablow -

    Berichten:
    868
    Leuk Bevonden:
    0
    gegron wordt jaloers!! Maar het kan wel hoor mod worden in 3 maanden toch mods??
     
  15. The killerbee

    The killerbee RoyT NL

    Berichten:
    963
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan kun je de zoekfunctie er misschien ook wel uitgooien :{
    Want die gebruik je vaak om ouwe gezakte threads op te zoeken :)
     
  16. balleknieper

    balleknieper .

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    4
    Dat is misschien wel een idee maar dan worden er wel steeds nieuwe threads geopent zoals lui eerder al zeiden.. Als je oude threads dan dicht gooit dan worden dieautomatisch niet geonden met zoekfunctie en je kunt hier dan toch niet meer reageren.. Maar laten we dit idee nu maar alleen even gelden voor Xbazar :) Graag jullie reacties over dit idee voor XB..
     
  17. Kevin15

    Kevin15 Xbox lover!!!

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar zou ik het zowiezo invoeren at is een goed idee...
    Wat je ook kan doen is gewoon invoeren dat mensen op xbazar zelf hun topic dicht kunnen gooien maar dat een MOD de eind macht heeft dus stel:
    ik zet mijn xbox te koop ( goed lezen STEL ;) ) en ik hen hem verkocht dat ik zeg van ik gooi hem dicht zodat niemand meer kan reageren dat ie dan ook dicht is.
    maar heeft bijvoorbeel een mod hem dichtgegooit omdat ik zeg dat mijn box is omgebouwd heeft hij de echte macht in handen en kan hem voorgoed dicht doen zodat ik hem niet kan openen
     
  18. Pablow

    Pablow -

    Berichten:
    868
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is toch al of heb ik dat nou verkeerd? :confused:
     
  19. balleknieper

    balleknieper .

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    4
    je kunt je eigen topic in Xbazar al dicht gooien.. Maar: Dit kan alleen in Xbazar :)
     
  20. balleknieper

    balleknieper .

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    4
    tegelijk :D
     

Deel Deze Pagina