oude tv, hoe op video kanaal zetten?

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door DA_richard_-, 26 jan 2004.

1. DA_richard_-

DA_richard_- Jaaa

Leuk Bevonden:
    0
    hey! ik heb vandaag een tv van een mevrouw gehad (gratis:)) omdat ik er nog geen 1 had dus iig heb ik hem nu op me kamer gezet er zit geen afstandsbediening bij en ik wil hem op xboxkanaal zette dan kan ik xboxxe maar hoe doe je dat?? ik heb al heel lang gezocht maar kan het nergens vinden er zit een scartaansluiting in, hij is ong. 20 jaar oud (het is btw een saba tv) hebben meer mensen een saba tv?

2. M_Master

M_Master Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    kan je niet vanaf kanaal 1 terug schakelen?

3. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Er zit er vaak een knop op om van kanaal te verspringen (gevuld blokje dat half over open blokje zit).

4. azzkickr

azzkickr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    20 jaar oud en dan een scartaansluiting???? lijkt me sterk......

5. DA_richard_-

DA_richard_- Jaaa

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb net nog eff gecheckt ik heb er zo'n kasje bij gekregen en die heeft 2 uiteinden om in een scart aansluiting in de tv te doen maar dat heb je bij de xbox niet nodig want die moet je gewoon gelijk in de tv douwe maar dan doet ie het niet.

Ik heb het bij de video geprobeerd want daar heb je wel zo'n kasje nodig en daar doet ie het wel dus ik kan gewoon geen xbox spelen denk ik via die tv

6. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    je moet hem op het extensie kanaal zetten volgens mij, dat doe je normaal gesproken met de afstandsbediening dmv het ''gevuld blokje dat half over open blokje zit'' zoals 2k al zei

of je dit ook zonder afstandsbediening kan doen weet ik niet...

je hebt kans dat een andere afstandsbediening het ook doet (of is dat alleen bij nieuwe tv's?) anders moet je ergens een afstandsbediening van het merk saba zoeken, mischien werkt dat

succes!

7. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Die dingen waren er al veel eerder hoor, dacht jij dat scart zo fantastisch was dan??

8. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    Als je een advanced scart cable koopt heb je én beter beeld én mogelijkheid tot Dolby Digital én hij springt (als je de xbox aanzet) automatisch over naar het goede kanaal!

9. Neom

Neom Crazy Gamer.........

Leuk Bevonden:
    0
    Oudere tv's hebben vaak geen vast videokanaal (geen av dus) maar moet je zeg maar de zender zoeken waar je xbox opzit (net als met een gewone zender zoeken) en die programeren

10. Paauwtje

Paauwtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    naar extern kanaal overschakelen

11. DA_richard_-

DA_richard_- Jaaa

Leuk Bevonden:
    0
    ok. iedereen bedankt tot nu aan toe _O_ graag nog meer posts van wat ik moet doen ik weet nu iig dat ik misschien ff naar het dorp toe moet eff naar "expert" en vragen om een advanced scart cable..

maar wat is dat?

wat kan je ermee?

hoe sluit je dat aan?

12. gamer2003

gamer2003 xbox

Leuk Bevonden:
    0
    Kan je voor die tv niet gewoon een universele afstandsbediening kopen?

13. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    ik doe hem altijd op video en anderen op av

14. BrokenTable

BrokenTable ehh?

Leuk Bevonden:
    0
    kun je niet ff je afstandbediening inscannen of een foto van maken. Misschien herkent iemand hem of ziet iemand de juiste knop.

Heeft je video niet toevallig nog een scart over, zodat je je xbox op je video aan kuunt sluiten.

Bij de advance scart cable zit er een kastje op het kabeltje waar je een optische kabel op aan kunt sluiten (om Dolby Digital geluid te kunnen krijgen).
    Door de advance scartcable springt je TV automatisch naar het externe kanaal waar je XBOX aan hangt zodra je deze aanzet. Ik weet niet of iedere TV dat ondersteunt.

Laatst bewerkt: 26 jan 2004
  15. Snakie

Snakie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @Bt er zit geen afstandbediening bij ;)

Maar, ik heb ook zo'n oude tv (ook gratis gekregen), ik heb ook geen afstandbediening (is kapot :p) maar ik heb voorop de TV allemaal draaiknopjes zitten, daarmee kan je verschillende kanalen zoeken, door er gwn aan te draaien....wel heel rustig, totdat je je xbox tegenkomt?!

16. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Anders RF kabel kopen.. dan kun je gewoon via de antenne aansluiting aansluiten.

17. DA_richard_-

DA_richard_- Jaaa

Leuk Bevonden:
    0
    echt alweer bedankt iedereen voor de reacties _O_

@ HanTheMan: Wat is een RF kabel plaatje misschien? dan kan ik gewoon die xbox stekkker in stopcontact en die andere gewoon in antenne douwe? (hoe duur is zo'n ding?)

18. M_Master

M_Master Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Laatst bewerkt: 26 jan 2004
  19. Snakie

Snakie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik heb ook zo'n ding, maar die heb je nodig als je geen scart hebt of die et niet doet?

20. DA_richard_-

DA_richard_- Jaaa

Leuk Bevonden:
    0
    nog meer mensen die het weten?

Deel Deze Pagina