ze hadden de debug kit als de echte moeten doen. vond het onwijs vet dat ie ook licht geeft. masterlijk ding vind ik dat.
Vind de huidige design beter. Wel saaier, maar veel praktischer. Heb m'n Xbox mooi in m'n videomeubel weggewerkt. Hoeft niet zo te kijk te staan.
Jullie denken ook echt dat dat een serieus design was he.. dat was gewoon zo iets van "We hebben nog niks om te laten zien, maar de Xbox komt eraan, en owja we hebben de plaatselijke zorgcentra een leuk iets laten knutselen"
is wel stoer, maar zie je dat al in je kast staan? heb ik gewoon geen plaats voor (dan was ie trouwes nòg groter geweest... dan had je ze pas hore zage ) natuurlijk was dit dus niet het echte disign he
Vind de huidige controller trouwens ook toppie! Lekker robuust. Alleen die black, white knoppen zijn soms niet echt makkelijk te bereiken (valt me vooral met DOA3 op), maar dat is volgens mij ook een kwestie van gewenning.
xbox controllers zijn ook gewoon USB, alleen stekkertje is andere vorm. er is een programma in de maak die je xbox controller op je pc laat spelen
Jammer... Ik wil geen Mario of Sonic....ik wil een lekker wijf als mascotte. Doe Christie of Tina maar van DOA3