Oude Xbox --> Niet op Live?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door mark-jansen, 27 mei 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mark-jansen

mark-jansen 50% of XLE

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb sinds kort ADSL en wil dus ook Xbox Live nemen. Een vriend van me had nl. zijn xbox een keer maar mijn huis genomen en Live geshowed --> op live gespeeld. Mijn xbox heb ik van vlak na de launch en hij heeft hem pas. Ik heb dus bij pgr2 zon trial kaart gehad, en wilde deze gebruiken om live 2 maanden te proberen.

Ik krijg dan alleen elke keer een error dat mijn xbox de live-server niet kan bereiken, terwijl die vriend van me wel bij mij thuis heeft gespeeld!

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen, of herkend dit probleem? Ik heb al poorten voor live geopend voor Live (was niet nodig, want hij deed het ook met poorten dicht) in mijn e-Tech router.

Laatst bewerkt: 27 mei 2004
  2. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    In de e-tech router is het wel beter om porten te forwarden. Ik had het probleem zonder portforwarden dat ik in bijna geen enkele friendsgame kon joinen.

Zijn die 2 maanden trials nog wel geldig? Ik dacht dat er nieuwe waren. Ik heb nog een nieuwe,laat maar weten of je hem nodig hebt :).

Was de error die je kreeg deze?: Xbox live is not responding. Please try again later, of is het een andere error.

Heb je al het nieuwste xbox dashboard, anders kan ie em misschien daardoor niet vinden. Of kom je niet eens zo ver?

Anders vraag je ook aan iemand met een memcard om zijn xbox live account op jouw xbox te droppen en kijken of het dan wel werkt.

3. BounceMeister

BounceMeister Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Kan je het ook proberen zonder router? Dan weet je in ieder geval of het daar aan ligt... Misschien je router eens resetten?

Je kunt eventueel in je router DMZ aanzetten naar je Xbox. Heb je die poorten ook geforward naar het juiste IP adres (van je Xbox)? Ik had een keer problemen doordat de Xbox via DHCP een ander IP adres gekregen had toen ik een extra pc op het netwerk had gezet. De poorten stonden toen niet naar de Xbox maar naar een van de pc's geforward.

PS.
    Hoe kan hij een nieuw dashboard downloaden als hij geen verbinding krijgt met LIVE?

4. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Als je een Live enabled game hebt ... kan je een recentere dashboard installeren .... daarna kan je gaan up-daten zodra je kan inloggen ... Kijk ook ff in de centrale threads in live en networking (daar hoort je vraag thuis) .... daarna hebben we de exacte foutmelding nodig ... post je vraag bijv in de centrale router thread

5. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Mark, verbazingwekkend dat jij niet weet dat we een speciaal Xbox Live en Networkiing subforum voor dit soort vragen hebben...

Deze gaat dus dicht...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina