Goedemiddag iedereen, ben al een tijdje niet meer hier geweest. kan dus zijn dat ik nu met een bericht/vraag kom wat hier al lang en breed is besproken kon echter geen bericht vinden wat hiermee relatie had. ik las op nu.nl: http://www.nu.nl/games/2518765/nieuwe-discs-xbox-360-soms-onleesbaar.html nu ben ik in het bezit van een xbox360 vanaf de release. (heb hiernaast nog een elite) heeft iemand van jullie meer informatie voor wat betreft, welk serie nr. omgeruild kan worden of iets dergelijks? Bvd. Groeten BekSide
Schijnt te gaan om een batch uit 2009, dus niet de launch consoles. Eerst kijken of je er last van hebt lijkt mij wel handig.
uiteraard, alleen gebruik ik desbetreffende console niet meer. ligt ergens op zolder, weet niet eens of hij het nog wel doet. dacht, als iemand mij een serienr. range kan noemen check ik het even. toch leuk gratis xboxslim met 250gb.
Hij moet natuurlijk wel eerst stukgaan he Je zal die desbetreffende console op moeten sturen naar Microsoft. Zij checken dan of hij kapot is gegaan door hun eigen fout en dan krijg je pas een nieuwe...
Als het gaat om een batch uit 2009, dan valt jouw launch console daar per definitie niet onder Anyway, gewoon updaten en de goden verzoeken dat je apparaat daardoor stuk gaat Enige wat je kunt doen.
Ik hoorde dat als je je gewoon aanmeld op XBL met een 360 uit die batch Microsoft je automatisch herkent en je een berichtje stuurt met dit aanbod.
Hij hoeft helemaal niet stuk te gaan, op sommige consoles kan je de nieuwe discs gewoon niet afspelen en daarom krijg je dan een nieuwe xbox.
Weet iemand wanneer de update uitkomt? 19 Mei zou hij uitkomen, maar ik heb tot nu toe niks gehad. En op het internet kan ik er voorderest ook niets over vinden.
Nu een grote update voor mijn launch console. Had volgens mij de laatste updates allemaal gehad. Eens zien
Ah, volgens mij heb ik nog een Xbox liggen uit 2009 die ik wil verkopen. Dan wacht ik wel even, haha.
Volgens mij is mijn oude 360 die ergens hier in huis stof ligt te happen ook uit 2009. Eens volgen dit, handig.
Ik heb volgens mij een elite uit 2009 (niet cker, ff tjekke thuis)... En om welke nieuwe discs/games zal dit gaan (die de extra gigabyte gebruiken)? En anders merk ik vanzelf wel of ik er last van krijg
Je zult er geen last van gaan krijgen. Het ging om een set 60 GB modellen, de Elite is een 120 GB model. Don't worry.
Ik heb dus een 360 Pro uit 2008 of 2009 (?), mijn standaard garantie is in ieder geval op 19 november 2010 verlopen. Gisteren heb ik Dirt3 gehaald en bij het opstarten van het spel gaf hij elke keer disc unreadable aan. Na heel vaak proberen deed hij het uiteindelijk 1 keer wel. Nu net wilde ik weer even spelen en wederom gaf hij een disc unreadable. Microsoft bellen? Of gaat mijn dvd drive het gewoon begeven? Heeft Dirt3 de schijf met een extra gigabyte? L.A. Noire heb ik het niet bij.