ouders overhalen meer spellen kopen!

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door xboxgangsta, 14 okt 2003.

1. xboxgangsta

xboxgangsta Reëel

Leuk Bevonden:
    2
    ik weet niet of dit de juiste plek is, maar k heb een vraag:

als ik een spel wil kopen van bijv. 25 euro(!) dan vinden mijn ouders ut te duur!:'-( en ze vinden dat 1 spel om de 3/4 maanden kopen te veel is!:'-( maar weten jullie misschien hoe ik hun kan overtuigen om een mooi degelijk(dus duur) spel te kopen? kom plz met goede serieuze argumenten..

alvast bedankt!:)

2. Defanatic

Defanatic blauw beest

Leuk Bevonden:
    26
    zelf kopen, ik heb nog nooit een spel van mn pa en ma gehad en terecht!!!
    Werken daar wordt je hard van.

3. DeltaOne

DeltaOne Guest

ga krantenlopen ofzo..

4. MORPHEUS

MORPHEUS SNAKE

Leuk Bevonden:
    0
    Als je nog geen 16 bent zou ik je adviseren om idd krantenwijk te nemen...is zowat het enige werk wat je als 16- 'er kan doen. Of uiteraard zwart maar dat kan vanalles zijn.

als je wél 16 jr. of ouder bent kan je bijvoorbeeld bij de TPG post werken, bezorgen. Dat verdient bakken. Omdat niemand het wil doen en het buiten is.

5. Cyber-Ninja

Cyber-Ninja Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Je moet zorgen dat je ouders ook een beetje mee gaan in de gamewereld. Koop bvb eens een game die je ouders misschien leuk vinden. DOA 3 bvb. Of burnout 2 is ook een redelijke goeie game ervoor.

6. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    koop 2e hands

7. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Hij vroeg toch niet om baantjes:confused:
    Maar goed, ik zou niet elk spel dat je koopt zeggen tegen je ouders dat je een nieuw spel gekocht heb, want een budget game om de 3/4 maanden is te weinig om er de hele periode plezier mee te hebben. Of ik zou de spellen ruilen als je ze gezien hebt en hem (bijna) niet meer speelt, of zeggen dat je hem gewonnen hebt:D

8. Megramons

Megramons Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je er wel geld voor of is het dat je het gewoon niet mag kopen?

9. MORPHEUS

MORPHEUS SNAKE

Leuk Bevonden:
    0
    :eek: de ochtend is nog vroeg 8) idd, hij vroeg er niet om.

xboxgangsta: ik denk dat je moet zeggen dat het heel normaal is dat je eens per drie/vier maand een nieuw spel koopt omdat heel xboxend Nederland dat [zo'n beetje] doet.

anders kan je zó lang boos op ze worden dat het hun keel begint uit te hangen en ze je KoToR gratis geven! :+

10. Dokter Gonzo

Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben 17 en heb een vakantie baantje gehad bij de tpgpost. maar dat verdiende slechter dan ik dacht. 75 euro voor 17 dagen keer 3 uur werken.

ontopic: je kan ook een baan bij de supermarkt nemen, verdient ook best wel

11. xboxgangsta

xboxgangsta Reëel

Leuk Bevonden:
    2
    mijn ouders betalen niet en ik heb zelf heleboel geld:D maar ze vinden het niet goed dat ik een nieuw spel koop! ik betaal alles zelf en ik heb nog maar 4 spellen en dat vinden ze genoeg!
    HELP!

12. biertje-bbm

biertje-bbm Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    je verdient gewoon meestal minimum loon met die bijbaantjes. Oke er zijn lucky bastard maar geloof me de meesten scheppen gewoon op. Maar zelfs met minimum loon kun je door 1 keer in de week (zondag ofzo) 6 uurtjes te werken iedere maand een leuk spel kopen.

Je ouders overhalen gaat denk ik niet werken. Ik weet nog in de tijd van de nes dat ik ook mijn ouders heel lief aan moest kijken om eens in de 4 maanden een spel te krijgen. Maar ja dan speel je een spel ook echt helemaal uit en dan koop je ook alleen maar toppers. Mischien dat je tweedehands via xbazar moet proberen om spellen voor 15 euro te kopen. Er zijn genoeg eerste generatie games die je kunt kopen voor 15 euro. Gewoon een beetje zoeken en onderhandelen.

13. DeltaOne

DeltaOne Guest

koop dan gewoon sneaky een nieuw spel..doe je gewoon de cd erin..en het doosje verstop je ergens haha..

14. Eastmaster

Eastmaster .nl

Leuk Bevonden:
    2
    mee doen aan XBW prijsvragen:)

15. xboxgangsta

xboxgangsta Reëel

Leuk Bevonden:
    2
    doe ik altijd! als jij er nu voor zorgt dat ik win.. dannuhmz... dannuhmz... heppik een nieuw spel:)

16. Niekname

Niekname Anti-Tooske

Leuk Bevonden:
    1
    Wat bij mij altijd helpt is dit: 'Het is mijn geld, en als ik een spel wil kopen doe ik dat, moet ik toch zelf weten'.

17. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Koop een spel en zeg dat je hem op xbw gewonnen hebt:p

18. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ALS je werkt...:)

"ik werk er hard genoeg voor."

als je ook nog wat spaart (kan ik je aanraden :+)

"Ik werk er hard genoeg voor en ik zet $$$$Zo-enzoveel$$$$ per maand weg."

altijd laten blijken dat je ook iets doet wat je ouders verantwoordelijk vinden...dan komen ze je makkelijker tegemoet :+

19. ToEtAh

ToEtAh Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Euh....... je kan bijv: meer zakgeld vragen zie hoe je dat moet doen op www.jeugd-en-geld.nl . ..... klusjes doen...... Of wat altijd werkt bij mij: houden jullie niet meer van mij :'-( (geloof me bij mij heeft dat nog nooit teleurgesteld) :D

20. the master

the master On Live I am thebest

Leuk Bevonden:
    0
    ik werk ook maar ben pas viertein over een maand 15 maar heb toch al zeventien spellen ofzo of meer :) allemaal zelf gekocht behalve 2

Deel Deze Pagina