Out now: SSX 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door DiaLogical, 29 okt 2003.

  1. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    Zag nog er nog geen topic maar SSX 3 is dus uit
    zijn er meer mensen die hem al gehaald hebben?
    Ik heb nog niet zoveel gespeeld dat ik een uitgebreide mening kan geven, maar tot nu toe vind ik hem eeeeruuuugggg strakkkkk
     
  2. Renegades NL

    Renegades NL Active Member

    Berichten:
    1.019
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik wou hem eerst helemaal niet gaan halen maar na al die goede revieuws zeg. Dit moet vast een goede game zijn. Jammer dat je niet op live kan of scoreboards op live
     
  3. MoJoo

    MoJoo Owned in Alle FPS.:)

    Berichten:
    879
    Leuk Bevonden:
    0
    Er worden wel Toernooien gehouden bij de xbox tunnel van gamespy acarde dus er is wel een omgelijk heid om het tegen elkaar te doen.
     
  4. Supercharged

    Supercharged Active Member

    Berichten:
    419
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb m sinds vanochtend...
    Hij is echt wel cool, alleen verschilt ie wel veel van de vorige delen. Je hebt nu maar 1 berg met verschillende afdalingen en door borden te volgen kun je bv een freeride, race of big air 'baan' op gaan en dus niet meer zoals bij de vorige delen alles in het hoofdmenu.
    Je kan helaas niet via live spelen, omdat EA xbox live niet wil ondersteunen... :mad:

    Maar toch weer echt een zeer coole game... :9
     
    Laatst bewerkt: 29 okt 2003
  5. Hellspawn

    Hellspawn Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    In één woord een waaaaaaaaaaaanzinnige game...

    De sfeer is weer als vanouds uit de SSX-games... Wat me echter opvalt, is dat je NOG meer vrijheid hebt in het spel en de berg waarop je snowboarding uitvoert is opgedeeld in 3 toppen, de 1 nog hoger dan de ander... Verder ligt het parcours (afhankelijk van welk stuk van een top je kiest) soms vol met bijvoorbeeld grind-banen...

    De graphics van SSX en SSX Tricky waren al toppie, maar deze derde game doet daar niets vanaf... Het is allemaal supermooi en de muziek c.q. het geluid is THX-goedgekeurd... Het is echt van een zeer hoge kwaliteit allemaal... Geen frameratedrops...

    Ik heb ook de PS2 versie geprobeerd, en grafisch is deze versie bijna net zo goed als de Xbox versie... Alleen is de Xbox versie wat strakker, ietwat gedetaileerder en lijkt de gameplay iets sneller te gaan...

    De besturing van de PS2 versie is echter wat intuïtiever dan de Xbox versie, maar alles is een kwestie van wennen... De dualshock van de PS2 heeft nu eenmaal 4 schouderknoppen en de Xbox controller helaas maar 2 triggers... Dat is wat mij betreft nadelig, maar niet zo nadelig dat het spel niet speelbaar zou zijn of zo hoor...

    Helaas kun je met de Xbox versie niet online gamen en via de PS2 versie dus wel... Dat is ook nog een minpuntje, maar dat is het gevolg van het beleid van EA en Microsoft, zoals we dat allemaal weten...
     
  6. Soulfly_3

    Soulfly_3 Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0
    K heb 'm sinds gisteren (lang leve bartje). Ik ben niet bekend met de eerdere SSX spellen maar naar mijn idee is dit zeker een goede game. Ik moet alleen nog ff inkomen in het spel.

    Lekker snelle actie, goede graphics en leuke soundtrack. Jawel hiermee beleef ik ook wel een goed alternatieve wintersport!
     
  7. satan21

    satan21 New Member

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    1
    waar hebben jullie hem vandaan ik heb hem bij next level besteld en daar hebben ze hem einde van de week
    zal wel morgen zijn:mad:
     
  8. Rick

    Rick Extreme gamer

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij dixons hebben ze hem ook al.:D
     
  9. bass

    bass bass ...®

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    dagt de 30ste pas, zal morgen een sbij de plaatselijke boer langsgaan :D:D:D:D
     
  10. geursel

    geursel Sailing home

    Berichten:
    159
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb hem voor de Playstation 2 :) Kunt zeggen wat je wilt, maar de online multiplay ( 1vs 1) is zeker wel een gruwelijke feature. Tering de tits zeg, wat een lol valt er te beleven :)
     
  11. satan21

    satan21 New Member

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    1
    shit blijekn ze vna next level te hebben gebeld naar mijn vader smobiel en die had hem uit staan... nou morgen haal ik hem samen met f-zero gx
     
  12. MaNiAc E

    MaNiAc E The Supreme Necrotic

    Berichten:
    251
    Leuk Bevonden:
    0
    ok heb hem ruim een uur gegamed en ik moet zeggen DAMN niet verwacht al boeien dit soort games me niet echt lang maar heel leuk is als je alles hebt afgesloten dat je dan 1 lange track krijgt van alle afdalingen :) leuk extraatje.
    verder de graphics zijn echt kewl geluid/muziek allemaal fijntjes in orde zeker een 8.5/9 zou ik het geven
     
  13. ancientsunlight

    ancientsunlight XBOX to the MAX

    Berichten:
    134
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik krijg m morgen binnen voor de xbox heb SSX op ps2 en SSX Tricky op XBOX. Kan niet wachten om de berg te btreden. Let `s rock...!!!
     
  14. satan21

    satan21 New Member

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    1
    eindelijk ik ga hem vanmiddag na school halen....
    *heeft amper geslapen
     
  15. ancientsunlight

    ancientsunlight XBOX to the MAX

    Berichten:
    134
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem een paar uur gespeeld deze game roeleerd zwaar!!!
     
  16. vassilli

    vassilli Guest

    Ik denk dat ik deze game links laat liggen. Voornaamste reden: geen live ondersteuning. Want er komen zoveel coole games uit die wel live bezitten: PGR 2, CS, Rainbow Six 3. Misschien later al is de game classic.
     
  17. Tuneman

    Tuneman Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    gewoon weer vet als vanouds!!!! coole ingame music.. junkie xl is vet heftig..
     
  18. ancientsunlight

    ancientsunlight XBOX to the MAX

    Berichten:
    134
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is de eerste site die RS3 een cijfer onder de 9 geeft.
     
  19. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Deze lijkt me ook vet...
    Ik heb alleen niet genoeg geld , ik moet wachten tot 23 nov :'-( :'-(
    Vraag: Is je snowboardcharacter een beetje soepel ; dus niet zoals bij Transworld Snowboarding zo log?
     
  20. Billbox

    Billbox Active Member

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik zit te twijfelen of ik SSX 3 zal kopen of Crimison Skies...
    Lijken me allebei vet, maar ik heb geld voor 1 game..
    Wordt moeilijk....
     

Deel Deze Pagina