Outlander's thread.

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Nosh, 13 dec 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Waarom is die in godsnaam gesloten? Goed, het is ietwat vreemd om een topic te openen over het sterven van je xbox, maar hij bracht het grappig, en iedereen speelde leuk mee. Komt graveheart weer aan met zijn 'voor dit soort bullshit openen we geen topics'

Had het dan minstens verplaatst naar de Green mile, dat is toch de aangewezen plek voor dit soort gekkigheid? Of nee, daar mag het ook niet meer, dat is nu de plek geworden voor 3 miljoen 'SHOW JE KAMER/BABE/GAMES/HOI' topics, en 'gekke filmpjes' die precies volgens de regels gepost moeten worden.

Fuck dit, ik ben hier weg, het is echt zwaar achteruitgegaan. Nadat alle fatsoenlijke admins weg zijn gegaan is Graveheart overgebleven (samen met alle andere 'gothic minded' mods, beetje opvallend, niet?), en die tolereert niks wat ook maar enigzins afwijkt van die zoveelste thread waar iedereen verveeld verteld wat hij van iets vindt, om vervolgens elkaar verbaal af te maken omdat iemand vind met een t schrijft.

Misschien kom ik nu over als een chagerijnige cunt, die alleen maar kan terugkijken naar het verleden, maar so be it. Misschien post ik nog eens in de ehm... interresante discussies op ASEL, of iets op xbazar, maar daar blijft het bij.

2. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
  3. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Die thread was idd onzin, sloeg nergens op. Terecht gesloten.

Dat had Outlander eerder moeten bedenken. Maar volgens mij gaat het je niet om Outlanders thread, maar meer om nog een lekker potje xbw de grond in trappen.

Als je zo begint, verkas dan alsjeblieft naar een of ander derderangs forumpje waar je met andere simpele zielen "goths" in de grond kan trappen :{

Tot slot:

_0/

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina