Outlaw volleyball

Discussie in 'Algemeen' gestart door x-box player, 15 jul 2003.

1. x-box player

x-box player Just because

Leuk Bevonden:
    1
    Over deze game (Outlaw volleyball: Spike or Die) hoor ik helemaal niets. Deze game is 4 dagen geleden in de USA uitgekomen en ontvangt tot nu toe zeer goede cijfers allemaal tussen de 8 en de 9. Deze game beschikt over live. En daar ben ik zelf zeer blij om want van al die amerikaanse sport games hou ik niet zo. Ok we moeten nog tot 12 september wachten, maar toch, volgens mij weten gewoon te weinig mensen dat er zo'n goede sport live game aankomt.

Hieronder ff wat feiten:
    - xbox live, met 4 personen online of gezellig met z'n 4e op de bank
    - 16 characters (8 mannen en 8 vrouwen)
    - 12 courts.
    - 50 verschillende outfits per persoon
    - eigen soundtrack functie
    - diverse minigames

Het is dus wel meer een echte volleyball game, dus niet zoals DOAX, maar de vrouwen zijn er niet minder lelijk om. Ook humor is belangrijk in het spel, en echt kinderachtig is het spel ook niet wat te zien is aan de Mature rating.

hier ff wat screenshots:
    [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG]

Hopelijk hoor ik vanaf nu wat meer (positieve) geluiden over Outlaw volleyball, want volgens mij verdient deze game het.

Laatst bewerkt: 15 jul 2003
  2. Sindagon

Sindagon use the clumsynes

Leuk Bevonden:
    2
    ik zag een filmpje op een DVD maar da idd best een leuk spel. Wist niet dat ie online ging, denk dat ik dit spel ff in de gaate gaat houden.

In dat filmpje zag je de spelers ook met elkaar vechten (en dat was dan ingame(play)) dus dat lijkt me ook wel stoer: ben je via live aan het volley ballen en krijg je een onenigheid met iemand, dan sla je hem inelkaar. Ik wee niet of dat zo kan hoor maar zou wel stoer zijn*)

3. Chupacabra

Chupacabra Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik zeg nix over de eerste screen.... ;)

troelala...

4. Sindagon

Leuk Bevonden:
    2
    nee, die spreken voor zichzelf:p

5. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik had dit spel ook al een lange tijd op het oog, voornamelijk de 4 speler mode zet hem ver boven DOAX, en heb ook al wat reviews gelezen :) Eerste KotOR review was ook al binnen, een 9,5 geloof ik :) Maar ontopic: als ik live had had ik niet getwijfeld om deze game met topspin te scoren, maar nu weet ik het zo net nog niet :mad:

6. Sindagon

Leuk Bevonden:
    2
    volgens mij worden Topspin en Outlaw allebij ook hele goede singel player spellen hoor.

7. Renegades NL

Renegades NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    wist eerst ook nog niet dat ie live ging, maar hierdoor wordt ie wel een stuk interesanter. probleem is echter dat er wel meer interressante spellen aankomen en zijn en dat ik niet echt weet of er nog wel geld over is voor deze game.

Het is in ieder geval wel vreemd dat er op het forum zo weinig besproken is over dit spel.

8. ChandleR

ChandleR jag älskar Göteborg

Leuk Bevonden:
    2
    Je kunt dit spel eigenlijk niet vergelijken met DOAX... Daar ligt de nadruk toch op de barbie praktijken (aankleden, nagellak, gekleurde schoentjes en vriendjes maken). Hier zal t alleen om t volleybal gaan, en de multiplayer voor 4 maakt t natuurlijk zeer interessant. Om over de LIVE functie nog maar te zwijgen...

Een must-buy voor mij!

9. Vaag

Vaag Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Op de 3e screenshot ken je liplezen man!!! :)

Mij lijkt het spelletje wel wat.
    Al is het alleen maar als voorspel voor het echte werk hehehehehe :)

Nee serieus,ik heb wel al een aantal goede verhalen gehoord van mensen op live over dit spel,dus ik gaat hem zeker in de gaten houden.

greetz angelo

10. x-box player

x-box player Just because

Leuk Bevonden:
    1
    Nou toch fijn dat ik niet de enige ben die naar deze game uitkijkt. Samen met top spin worden dit volgens mij geweldige sport games voor de komende herfst en winter want van de nieuwe NBA/NHL/NFL word ik niet echt vrolijk.

11. midnightwarrior

midnightwarrior .

Leuk Bevonden:
    0
    lijkt me wel een mooi spel, een keer wat anders.

12. ChandleR

ChandleR jag älskar Göteborg

Leuk Bevonden:
    2
    You've got the right taste man!

13. Sindagon

Leuk Bevonden:
    2
    zie deze site en klik links onder in de hoek op die blonde:+

14. flipkop1984

flipkop1984 I Love Techno

Leuk Bevonden:
    0
    Komt Deze game nu 12 september uit zoals of tothegame staat of is ie nog uitgesteld ?
    Het lijkt mij wel relaxed om dit live te spellen ! gaat iemand deze game ook nog halen ?

15. Sindagon

Leuk Bevonden:
    2
    als ik nog geld overhoud deze maand gaat ik hem zeker kopen.
    Geloof niet dat ie uitgesteld is.

Denk dat op live alleen maar met vrouwen gespeeld gaat worden*)

Deel Deze Pagina