Ik wil graag mijn hotmail koppelen aan Outlook 2003. Wat moet ik hier dan invullen? Ik ben al een stap verder: Hier kies ik waarschijnlijk voor HTTP? En wat moet ik hier invullen? Als ik invul wat er moet staan, dan logt hij niet in en komt telkens dat schermpje waar je alsnog je wachtwoord en email kan veranderen.
2 opties voor gebruikersnaam lijkt me zo...je emailadres of je emailadres zonder @hotmail.com wachtwoord spreekt voor zich
Net even getest...bij gebruikersnaam gewoon je emailadres (hotmail) invullen...werkt prima. De vraag van de eerste screen begrijp ik al helemaal niet dat dit onduidelijk voor je is want volgens mij staat er bij http zelfs "bijvoorbeeld hotmail". Hoe duidelijk wil je het hebben? Antwoord op beide vragen had je makkelijk zelf kunnen vinden, eerst proberen ipv meteen roepen.
Het lukt nog steeds niet hoor! Vandaar dat ik die eerste screen er maar bij heb gedaan om misverstanden te voorkomen.
Dubbelcheck je wachtwoord dan nog even door even gewoon op www.hotmail.com in te loggen want ik heb net zelfs nog een 2e account toegevoegd zonder problemen. Je zit gewoon op de juiste plek dus blijkbaar voer je iets niet goed in. (staat je Caps Lock niet per ongeluk aan?)
Enige merkwaardige is wel dat als ik een account heb toegevoegd hij eerst aangeeft dat de server niet beschikbaar is. Vervolgens 1x drukken op verzenden/ontvangen en voila...alles werkt Check trouwens ook even of je msn messenger niet toevallig open hebt staan met een ander hotmailaccount ingelogd. Misschien doet hij daar wel moeilijk over.
Er staat: De verwerking van de aanvraag van Outlook op de server is mislukt.. - Msn staat uit - Wachtwoord is goed Ook als ik op verzenden/ ontvangen druk
Test het volgende eens: start msn op en log eens in met dat caccount en probeer dan nog eens met Outlook verbinding te maken.
Kreeg al zo'n raar vermoeden. Zou niet moeten op deze manier maar blijkbaar gaat er toch iets mis met de authenticatie vanuit outlook op hotmail. Funny als je bedenkt dat beide van MS zijn.