1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Outrun 2 Review copy binnen

Discussie in 'Algemeen' gestart door WiXX, 24 sep 2004.

  1. WiXX

    WiXX Kijk uit maloot...

    Berichten:
    2.027
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik heb de review copy hier binnen van Outrun 2 en ik moet zeggen dat het spel mij toch wel teleurstelt. Ik heb het nog niet lang gespeeld, maar ik had bij verreweg niet het gevoel wat ik wel bij Burnout 3 had. Laten we dan maar hopen dat het spel het moet hebben van zijn lange speelbaarheid.

    Als ik wat meer heb gespeeld laat ik het wel horen.
     
  2. Arno S.

    Arno S. I never asked 4 this

    Berichten:
    897
    Leuk Bevonden:
    74
    Ourun 2 wat voor game is dat ook alweer?
     
  3. WiXX

    WiXX Kijk uit maloot...

    Berichten:
    2.027
    Leuk Bevonden:
    5
    Ga je schamen in een hoekje
     
  4. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Arcade racer. Heb hem op de PU Gameplay gespeeld en werd er ook niet echt warm van. Kan me niet lang boeien zo een game.
     
  5. Arno S.

    Arno S. I never asked 4 this

    Berichten:
    897
    Leuk Bevonden:
    74
    @ WiXX

    Ik weet het en ik noem mezelf een gamer :eek:
     
  6. Ozium

    Ozium Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    review copy = gedownloade kopie van het internet... zucht..

    Maar ik ben best benieuwd, want de arcade versie is dikke lol
     
  7. WiXX

    WiXX Kijk uit maloot...

    Berichten:
    2.027
    Leuk Bevonden:
    5
    Haha, deze is niet gedownload. Als het wel zo was zou ik het gewoon zeggen. Wat zou het me interesseren als hij gedowntt was?
     
  8. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223
    Waar heb je de review copy vandaan en hoe speelt ie op Live?
     
    Laatst bewerkt: 24 sep 2004
  9. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Een review copy, is egt geen gedownloade kopie van het net. Die krijg je opgestuurd van de uitgever of ie die trend, maar zeker geen downloaded kopietje.

    Anyway, Ik denk niet dat deze game zal aanslaan aangezien hij (naar mijn gevoel) te veel wil lijken op burnout, en die is de meester daarin.
     
  10. Arno S.

    Arno S. I never asked 4 this

    Berichten:
    897
    Leuk Bevonden:
    74
    Idd, bovendien is de game van Sega: middelmatige troep op een paar uitzonderingen na dan natuurlijk.
     
  11. Ozium

    Ozium Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Wel toevallig dat er verschillende reviewcopietjes over het net zwerven.. nou ja.. laten we het houden op toeval.

    Vind de vergelijking met burnout een beetje uit zijn plaats... Het zijn beide arcade racers, maar totaal anders qua opzet.
     
  12. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223
    Ach met de review copy kan je ook op Live .. dus mijn vraag is dan ook hoe hij speelt op Live :) ... niet gelijk slecht gaan denken
     
    Laatst bewerkt: 24 sep 2004
  13. WiXX

    WiXX Kijk uit maloot...

    Berichten:
    2.027
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik heb hem van dezelfde bron als ik de demo had van outrun 2 (thread over elders in dit forum).

    De game speelt er makkelijk (alleen het pookje kan gebruikt worden om te sturen, wat na mijn idee zeker een minpunt is).

    Ook is de makkelijke route te makkelijk, haalde hem de eerste keer toen ik het speelde. De moeilijke is natuurlijk moeilijker (das logisch) maar komt op mij over dat het met een beetje skills goed te doen is (vooral als je de enzo ferrari unlocked hebt). De graphics zijn leuk maar kunnen veel beter, het zijn ps2 graphics met een paar leuke shaders eroverheen.

    Zoals de game eerst ook was is het erg arcade en zelfs de muziek is nog steeds in midi (hoewel opgenomen in wav of iets anders natuurlijk) Hierdoor is de oude sfeer blijven hangen, alleen ik denk niet dat dat tegenwoordig volstaat voor een game.

    Deze zal snel in de budgetbak verdwijnen denk ik.
     
  14. Arno S.

    Arno S. I never asked 4 this

    Berichten:
    897
    Leuk Bevonden:
    74
    Denk het ook wel ;)
     
  15. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223
    Hoe is ie op Live? ik las dat je hem van een ms medewerker heeft gekregen .. flex man :)
     
  16. WiXX

    WiXX Kijk uit maloot...

    Berichten:
    2.027
    Leuk Bevonden:
    5
    Op live speelt ie goed, je kan time trial doen. Racen tegen ghost cars en racen tegen elkaar (mij is het iniedergeval nog nie gelukt).

    Je ziet dan je tegenstander soms langs flitsen en eigenlijk ziet hij eruit als traffic (wat er standaard in zit) maar dan een erg snelle. Het beuken zal je niet lukken zoals je dat wel kan doen bij burnout 3 en pgr2.

    Leuke game als hij 30 euro had gekost, maar 60 is teveel.

    Edit: Helaas zijn nog niet veel mensen online met dit spel
     
  17. dopmaster

    dopmaster Flying High

    Berichten:
    354
    Leuk Bevonden:
    0
    Op de gameplay zag ik al dat dat spel niets zou worden door er alleen naar te kijken.

    Het spel ziet er gewoon zoo simpel uit.
     
  18. Arno S.

    Arno S. I never asked 4 this

    Berichten:
    897
    Leuk Bevonden:
    74
    Het zou me ook niks verbazen dat ze de game in een half jaartje hebben ontwikkeld.
     
  19. WiXX

    WiXX Kijk uit maloot...

    Berichten:
    2.027
    Leuk Bevonden:
    5
    Eerder een week of 2
     
  20. Arno S.

    Arno S. I never asked 4 this

    Berichten:
    897
    Leuk Bevonden:
    74
    LOL *)
     

Deel Deze Pagina