Outrun 2 , tijd probleem

Discussie in 'Algemeen' gestart door X-noize, 24 jan 2005.

  1. X-noize

    X-noize Active Member

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    :p Ik heb me net het spel Outrun 2 aangeschaft.
    het heeft wel een lekkere gameplay, er komt echt weer een oldschool
    feeling opzetten,maar ik heb even de standaard race mode uitgekozen en ben gaan racen.
    Nu heb ik al meerdere keren het probleem gehad dat na de derde checkpoint de tijd opraakt, terwijl ik nergens tegenaan bots en strak rijd.
    Zijn er bepaalde dingen die men kan doen om meer tijd te verdienen?
    door driften of iets dergelijks? tuurlijk neem je na elke checkpoint wel wat extra tijd mee die je overhoud, maar dat word steeds minder....

    wie weet hier raad? heb het spel net en wil hem tog niet graag wegdoen.


    (did u found me on live yet? it's me! Darknoize!)
     
  2. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    Neem aan dat je de arcde bedoelt. Als je steeds trechts afslaat neem je de makkelijkste route. Als je niet botst moet het niet een al te groot probleem zijn het parkoers af te leggen.

    Richtingen naar links is de moeilijkere route, hoe meer naar links hoe moeilijker. Maar ook deze routes zijn met een klein beetje oefening wel goed te doen. Probeer juist zo mijn mogelijk te driften. Kost enkel tijd.
     
  3. TotalSOLO

    TotalSOLO launch ball

    Berichten:
    518
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is precies andersom, de linkse route is easy en de rechter is hard.
    Probeer het anders eerst even met timeattack, dan heb je geen last van andere auto's.
    Je kan ook online een auto downloaden en er dan achteraanscheuren.
    Dan kun je met een langzame tijd beginnen en kan je goed zien waar er winst wordt gepakt op een baan.(wel of niet driften)
    Moet hem ook maar weer is gaan spelen, is toch een erg leuk spel.
     
    Laatst bewerkt: 24 jan 2005
  4. Redje

    Redje Mafketel 1ste klas

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb OR2 nu sinds een weekje en moet zeggen dat het erg vermakelijk is.
    Lekker oldskool en het speelt gewoon lekker.

    Qua tijden betreft moet je denk ik niet teveel driften. In de eerste sectie drift ik helemaal niet. Bij hairpins en dergelijke gebruik ik een shift-drift ipv. een brake-drift.
    Een tijd van 4:5x is makkelijk te halen. Het kan veel sneller want gemiddeld zit ik nu op de 1:01 per sectie.
    Voordat ik sneller probeer te rijden ga ik eerst de Enzo unlocken :D
     
  5. Xboxmod

    Xboxmod ^^That's me^^

    Berichten:
    1.087
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het spel nog niet zo lang, maar wat is een shift-drift?
     
  6. Redje

    Redje Mafketel 1ste klas

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0
    Een brake-drift is de standaard drift, doordat je kort remt ga je driften.
    Met een shift-drift gebruik je niet de rem om in de drift te raken maar schakel je een versnelling naar beneden. Het kan dus ook alleen als je met manual gears speelt. Met een shift-drift ga je wat korter de hoek om dan de brake variant.
     
  7. Xboxmod

    Xboxmod ^^That's me^^

    Berichten:
    1.087
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok thanx!
     
  8. Generator

    Generator Ik heb geen Xbox.

    Berichten:
    159
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de demo van dit spel, en vond hem wel vet, alleen zoals julie zeggen kun je kiezen tussen links en rechts, ik kon alleen maar de linker kant op gaan :-|, Iemand een tip/hint/antwoord?
     
  9. houtbakker

    houtbakker Console addicted

    Berichten:
    154
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem ook, lekker spelletje he en mooi X-box exclusief (waar er onder tussen ook al best wat van zijn). Tip voor de beginner in deze mode bij Outrun; idd links aanhouden, da's wat 'eenvoudiger' en neem niet meteen een 360 of dergelijke, maar eerst een wat ouder model ferrari, die zijn wat beter op de weg te houden, succes...
     

Deel Deze Pagina