[OV] Leiden > Olympisch Stadion

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door WouteR, 20 okt 2003.

1. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Goed. Morgen mag ik aantreden bij het Olympisch Stadion om te laten zien of ik inderdaad een beetje uit de voeten kan met Project Gotham Racing 2. Nu zit ik een beetje te kijken naar hoe ik daar het beste kan komen met het openbaar vervoer vanuit Leiden.

De qua tijd kortste route is met de trein naar Schiphol en dan bus 245 richting banne buiksloot (zegt me niks). Het Olympisch Stadion zou dan slechts 5 minuten van Schiphol liggen, met de bus.

Klopt dat? Ik heb namelijk geen enkel idee van de topografische ligging van het Olympisch Stadion tegenover Schiphol :)

Hier heb ik het overigens vandaan. Andere (qua tijd iets langere) routes gaan over station zuid wtc en nog wat andere onlogische routes over teveel schijven.

2. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Olympisch Stadion is in de buurt van Zuid WTC (aan te lopen in princiepe). Vanaf Richting Rotterdam is 't iig altijd via schiphol/Zuid WTC (handig he, zo iemand die de hele dag in de trein zit voor z'n werk ;))

3. Badkiller

Badkiller Hardcore xbwer!

Leuk Bevonden:
    19
    zeg er word vandaag al gespeeld, je kan je zeker niet meer aanmelden??
    |:- :{

4. Q-Dancer

Q-Dancer Guest

Nopes, denk het niet. K was er vandaag (woei..gewint!!:))en k ben der op me scooter heen geweest. Je kan ook eerst naar CS gaan en vanaf daar met de tram (lijn 5 volgens mij?) of met de bus (lijn 170-> Uithoorn) gaan. Dan stopt ie naast het Olimpisch Stadion.

5. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ja maar dat is niet interessant omdat het vele malen langer duurt :) Ik vind de Schiphol > Bus > Stadion route toch makkelijker denk ik :)

6. Q-Dancer

Q-Dancer Guest

ah oke..you're choice..ik zie je dan mayb vrijdag...seeyaa

7. pjotr

pjotr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Q-Dancer, wat is je indruk van PGR 2?

Misschien dat we dit in een nieuwe thread moeten plaatsen, of is deze era, ik bedoel dan gameplay ervaringen

8. M3GA D3ATH TDH

M3GA D3ATH TDH THA UNREAL MASTER

Leuk Bevonden:
    0
    was eerste van die dag :) egt vetjes daar!!!
    Q-dancer is ook door, al1 k ken vrijdag nie :mad:
    majah, was wel relaxed daaro..

Deel Deze Pagina