Over al die mod dingen...

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door TheFlood, 26 okt 2002.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    He ik ben zelf een tegenstander van het illegaal kopieren van cd's enzo. Maar als er nou een thread wat zegt over bv het wel kunnen gebruiken van dvd's uit andere regio's is dat toch niet erg?

Oh ja en nog wat. Ik hoorde net allemaal mensen praten over kobold die zich afvroeg hoe het kwam dat ikke had gepost terwijl die gebanned was....
    Als je een telefoon lijn hebt kan je je gewoon opnieuw registreren. Dat jullie dat even weten..

Ik ben namelijk gewoon Flood die eerst gebanned was (om vind ik nog steeds niet echt super boeiende redenen maar ok) maar ik heb me ook gewoon opnieuw geregistreerd.
    Maar ik heb nu mijn leven gebeterd dus het zal niet nog eens gebeuren :9

2. AlphaZeL

AlphaZeL Obey your Master...

Leuk Bevonden:
    1
    Zolang het niets te maken heeft met Modden, chips, knutselwerk en bootdisks is het wel ok.

3. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    waarom wordt ik tegenwoordig in 9 van de 10 posts genoemd? iig, als ik zou willen zou ik ook zo opnieuw kunnen registeren daar ik een dynamisch ip adres heb en ik weet hoe ik mijn cookies kan wissen.

4. xboxownage

xboxownage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind ook dat het niet kan over modchips,
    het is jullie taak om het forum schoon te houden? waarom? omdat :
    hoe minder mensen er vanaf weten hoe meer spellen microsoft verkoopt, vervolgens maakt microsoft flink winst , wordt zoals het op pc het het geval is enige console marktleider, dan worden alleen meer spellen verkocht tegen hogere prijzen en word ik lekker rijker ,en dat is wel de bedoeling :+

-----
    afz. Bill Gates

Laatst bewerkt: 26 okt 2002
  5. AlphaZeL

AlphaZeL Obey your Master...

Leuk Bevonden:
    1
    Het is oa onze taak het forum schoon te houden van dingen dat ons beleid niet toelaat. Wij voeren onze taak uit en sommigen vinden het dan nodig om daar commentaar op te geven of het beter te weten ofzo. Nayah comes with the job...8)

6. BreeZe_USA

BreeZe_USA Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    alphazel...je zei de vorige keer...je bent pas 5 dagen hier dus zeg me niet hoe ik een mod moet wezen......nou het is duidelijk dat je sucked..en ik ben hier al langer...maar nu onder een andere naam..

7. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    is het tegenwoordig mode om de crew uit te schelden hier? iig kan je het ook nog onderbouwen want ik als behoorlijk kritisch elite member vind alpha wel een goede mod, met een leuke vriendin:)

8. BreeZe_USA

BreeZe_USA Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    de crew is niet heilig

9. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    En jij bent echt een zeikwijf. Probeer zelf 's een beetje leuk of nuttig te posten. In die paar dagen heb jij Alphazel al helemaal door? Knappe jongen jij.

10. BreeZe_USA

BreeZe_USA Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    en jij moet niet tegen mij praten...

11. Panzer

Panzer Seven deadly sins...

Leuk Bevonden:
    0
    Jongens, jongens rustig een beetje tegen elkaar, Xenior jij zou toch wijzer moeten zijn, je bent immers al volwassen, niet meteen zo haatdragend, beetje respect voor elkaar als iedereen zich aan de regeles hou = er niets aan de hand!!

Dit = het leukste forum wat ik ken, iedereen staat hier open voor elkaars mening, en er word niet gevloekt of gescholden(ook het werk van de MODs), laten we dat zo houden!

Deze dicussie = objectief beken helemaal niet boeiend, het eindigt toch met welles, niettes, gewoon weer ff vriendjes worden OK???

Greetz

Panzer

12. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Moet niet, doe ik wel.

Edit: Panzer, bwahahaa, ik moet beter weten, tjek wat die over Alph. loopt te klagen, hou je bezig met spelletjes spelen, doe niet zo onvolwassen, ja toch. Maar goed, zal niet meer posten hier, ga de discussie met het pubertje USA niet aan. Stond je maar voor me....

13. Panzer

Leuk Bevonden:
    0
    Ho, ho ik sta aan jouw kant hoor, ik wou je alleen maar wijzen op de conclusie die je nu zelf al trok: niet op in gaan!!!!

Greetz

Panzer

14. BreeZe_USA

BreeZe_USA Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Goezo Senior ehehe...braaf hondje.....

15. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Makkelijk he...stoer doen over het internet, dat kan jij zelfs. Anyways, wij gaan snel afscheid van jou nemen vermoed ik.

16. Panzer

Leuk Bevonden:
    0
    Dude, verlaag je toch niet zo.................

17. BreeZe_USA

BreeZe_USA Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat ik jou haat betekent niet dat ik gekicked word..
    denk jij dat je alles kan..? stoer doen over het internet..?
    ik wil je wel laten zien hoe stoer ik buiten ben hoor...8)
    als ik iets vind, zoals nu met alpha..dan vind ik dat...dan hoef jij mij geen zeikwijf te noemen oke..?
    I'm finished with guys like you......

18. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Back to topic? Ik probeer al tijden duidelijk te krijgen wat xbw nou precies wel en niet wil op "mod" gebied. Tijdje terug mompel ik iets over het ombouwen van me controller snoer zodat ik usb devices aan kan sluiten, post wordt verwijderd. Nu staat er op de frontpage dat micrsoft een usb adapter levert in japan om usb devices aan te sluiten? Ik wist allang dat die dingen er waren maar ik wilde ze zelf in elkaar knutselen maar dat mag hier niet vermeld worden?

Een thread over pauls aracade kast mag weer wel omdat daar geen gebruik wordt gemaakt van modchips maar die moet ook vanalles knutselen aan ze xbox om dat werkende te krijgen.

Begrijp dat dit lastige materie is voor xbw en dat het nog lastiger is om een duidelijke grens te trekken.

19. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Dude, praat tegen iemand anders aan.:confused: Jij begint je er mee te bemoeien op het moment dat die USA verschrikkelijk irri aan het posten is en zegt tegen mij dat ik niet haatdragend moet zijn en respect moet hebben.:confused: Hoe kom je erop om dat tegen mij te zeggen.:confused:

20. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Jij haat mij? Bwahhahaaa, echt haten ook? Beetje ziek van je en als je loopt te huilebalken als een ongestelde trut over allemaal zaken behalve de xbox....sjah...kan je verwachten dat iemand denkt"Man, hou je muil en post 's wat gezelligs."

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina