[XOne] Over de Headset......

Discussie in 'Games' gestart door Xstyle, 26 okt 2002.

1. Xstyle

Xstyle Guest

Ik heb ergens gehoord dat je je headset tijdens het gamen in een van je controller poorten moet zetten maar..........
    dan kan je dus niet met 4 man op je Xbox tegen andere gamen en praten tegelijk of klopt er hier gewoon iets niet:confused:

2. Celtic-X

Celtic-X Royal Dutch

Leuk Bevonden:
    1
    :confused: Ik geloof dat die headset in een memorycard poort moet... Kan wel met 4 mensen op 1 Box op Live dus...

3. bartos

bartos Mooi Kreidler

Leuk Bevonden:
    0
    mwat zou kunnen is dat je lose headsets zou kunnen kopen

4. Xstyle

Xstyle Guest

Losse headset???
    Die moet je dan toch ook ergens op aansluiten;)

5. Sam_Fisher

Sam_Fisher Guest

Je doet een soort ding in je controller waar een snoertje van de headset aan zit. Je kontroller zend het signaal naar de xbox.

6. Unhooked

Unhooked Adrenaline driven

Leuk Bevonden:
    0
    je kan toch live zonder headset

7. Xstyle

Xstyle Guest

Daar heb ik nou wat aan;)

niet sarcastisch bedoeld hoor

8. Celtic-X

Celtic-X Royal Dutch

Leuk Bevonden:
    1
    Als je een Live pakket koopt zit daar sowieso een headset bij, maar ik weet niet of je hem ook MOET gebruiken, is wel handig anders kun je niet communiceren...

9. bartos

bartos Mooi Kreidler

Leuk Bevonden:
    0
    laat maar zitten sloegnerges op mijn post dus heb ik hem leeg geedit

Laatst bewerkt: 26 okt 2002
  10. Xstyle

Xstyle Guest

aan de ene kant lijkt het best wel cool zo'n headset, maar als ik nu online speel is het juist erg stil en hoor ik goed als er iemand op mij begint te schieten,

maar als je met xbox live met 8 man aan het spelen ben en iedereen begint door elkaar te praten zoiets als: "Cover me", "give me the sniper", "the motherf***er is coming...."

dan hoor je niet meer of er achter je een mannetje met een Rocket Launcher staat die net mis schiet.............]:-

en laten we hopen dat er niet zoveel ruis in zit
    :{

11. Celtic-X

Celtic-X Royal Dutch

Leuk Bevonden:
    1
    Dat vraag ik me ook af, maar er wordt goed getest dus we kunnen denk ik wel wat verwachten... Bovendien kun je ook muten, zodat je nix meer hoort dus. Ook kunnen maar een klein aantal mensen tegelijk praten ofzo, je moet om te praten eerst een knopje indrukken.

12. Xstyle

Xstyle Guest

Gelukkig, anders lijkt het meer op een chat.......ehh......voicebox;)

13. The FragmaN

The FragmaN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    je moet idd een soort ding achter in een van de twee poorten duwen en dan zend dat ding een signaaltje van je Headset naar je Xbox ofzoiets. En als je een headset hebt waarom zou je die dan niet gebruiken, als ik LIVE! heb ga ik alleen maar zitten thrash talke en mensen uitschelden die op mij zitten in te rossen!:D Bij UC natuurlijk.

14. Creative

Creative 100% xbox

Leuk Bevonden:
    0
    in de memory card poort op de controller en niet op de xbox.

Deel Deze Pagina