Over het balkje

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door PONKX, 14 mei 2002.

1. PONKX

PONKX New Member

Leuk Bevonden:
    1
    Jongens van de mod, of hoe je dat ook noemt. Elke keer als ik op jullie homepage binnenkom zie ik aan de rechterkant het laatst geopende topic in een balkje staan. Nu is het zo, dat ik nu ook zag dat dat gebeurt met een geopend topic in het mod-forum of de mod-toko hoe jullie dat zo mooi noemen. Misschien is het beter om dat weg te laten, vele gasten (echt gasten, visite dus) die kijken ook daar. Vervolgens klikken ze en hebben ze geen toestemming. Ook voor mij/ons (ik spreek denk ik namens ons allemaal) is het behoorlijk vervelend als ik een onderwerp zie die mijn aandacht trekt. Guess what? Ik mag er dan niet in! Misschien een id?

Maar kijk maar!

2. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ah PONKX, das goede feedback :) De topics uit het crew forum waren al weggefilterd, (al met het begin van XBW 2.0) en Jorrit zal ongetwijfeld dit topic lezen en het fixen :)

3. PONKX

PONKX New Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik hoop dat jullie begrijpen dat dit geen kritiek is hoor. Ik las namelijk even mijn berichtje zelf even door, kwam bij mij een beetje negatief over. Als dat bij jou/jullie ook het geval was, mijn excuses. Als dat niet zo is, dan ben ik er blij om.

Keep up the good work!

4. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Nee maar de meeste topics in dit forum zijn zeik topics :) Dat is wat ik er mee bedoelde.. dit is dus een 'normaal' topic..

Deel Deze Pagina