Over het sluiten van het casemod topic [en nu on-topic please].

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Eckie, 10 dec 2002.

1. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Voor degenen die het niet gevolgd hebben:
    Er is net een topic gesloten over casemodden. 70373R heeft hier toen een topic over geopend, maar dat liep al gauw compleet uit de hand. Ik wil toch graag serieus antwoord op de vraag waarom dat topic (over casemodden) gesloten is. Hier een post uit 70373R's topic:

Dear WouteR,

Ik weet niet of je het topic gelezen hebt maar het ging al 3 pagina's lang over het aanpassen/verbeteren van je Xbox met schakelaartjes e.d. (Wat samen met het visueel modden bekend staat als 'casemodden'). Nou mag je mij vertellen op welke manier casemodden "kwaadaardig" is t.o.v. MS of de Xbox.

Hier even het bericht waarmee de thread gesloten is:
    1 - Wat is het probleem van een pdf-file? Wat is het verschil (in illegaalheid) tussen een pdf en een jpg file? (Note: in de pfd-file stond slechts informatie over casemodden.)
    2 - We zien hier screeny's van gecasemodde Xboxen. Wat is daar illegaal aan?

Deze casemods waar mij mee bezig waren zorgen er op geen enkele manier voor dat wij bijvoorbeeld gekopieerde games kunnen spelen, of andere illegale dingen met onze doos kunnen doen. Het hoofd-onderwerp was een EXTRA AAN/UIT-KNOP OP DE CONTROLLER!!!
    Please explain, waar gaat dit over? :confused:

Laatst bewerkt: 10 dec 2002
  2. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Nou Eckie, dat heb je wel heel mooi verwoord. *Applause
    Ik ook nieuwsgierig...

3. thaking

thaking Ik ben geband

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat sommige mods gewoon die thread niet lezen bla bla en gewoon sluiten vanwegen sommige woorden wat hun niet bevalt! dat zuigt kont !=(

4. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Indeed, soms vraag ik mij af waarom mods deze dingen altijd closen. Is het om te laten zien dat ze macht hebben, dat ze daar op geilen??

5. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Hahaha thx. :+

Kijk ik snap ook wel dat zo'n topic van 70373R gesloten wordt, omdat hij meteen begint te schelden, en omdat er alleen maar gespamt wordt.
    Het casemod topic vond ik echter een superkoel topic en dat werd nou ineens voor nix gesloten, en ik wil écht weten waarom dat dicht gegaan is (en waar ik nou wel/niet over mag praten). Ik probeer zo zegmaar duidelijk te maken dat ik het serieus meen... :{

6. 100%Jean

100%Jean Guest

Helemaal mee eens, leuke leerzame topic, een van de weinige. Er werd niet eens over chips gepraat. Open die hap!

7. Koesj

Koesj Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond hem ook koel, zo leer je nog eens wat over je box en de elektronica die erin zit. Wat mij betreft mag hij gewoon weer open.

8. 100%Jean

100%Jean Guest

Atmoz heeft inderdaad een modchip in zijn xbox. SO WHAT?? Als er toch niet over gepraat wordt in die thread is het toch goed??

9. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Ok here's the plan.

Het ging erom dat het woord MOD wordt geassocieerd met Mod chips. Als mensen een topic zien waarin MOD staat denken ze dat het normaal is om over Mod chips te praten. het topic wordt gerenamed en noem voortaan je topic aangepaste Xbox,of nieuwe Xbox kast ofzo..

10. jengelander

jengelander Loves Nena!!

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk het is heel simpel, van mij mag ie weer open MAAR....... ik vind de manier waarop gereageerd word op bepaalde opmerking nou niet echt bevordelijk voor de sfeer. Als je dan meteen gaat schelden en een nieuw topic opent uit frustratie dan ben je bij mij en andere aan het verkeerde adres.

Simpele oplossing aangedragen door Ugamer....we heropenen het topic met nieuwe titel: mijn aangepaste Xbox

P.S.

Hou me ten goede modden vind ik prima, van mij part pleur je er een casewindow in met cold cathodes en koelkast koeling. I don't give a f.....

Maar modchips zijn illigaal en misschien was mijn conclusie te snel.

11. 100%Jean

100%Jean Guest

Yeah That's the spirit!

12. jengelander

jengelander Loves Nena!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan wel relax zijn :D, was ook ff me bril kwijt trouwens ;)

13. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ik ben niet degene die het topicheeft gesloten. Ik zeg ook : Visueel modden van de Xbox is cool! Modden met kwaadaardige bedoelingen niet, en het inbouwen van een resetknop valt bij mij onder cool. Ik heb het topic niet helemaal doorgelezen, maar had ondertussen al 3 mailtjes binnengekregen met daarin dat er over modchips gepraat werd.

14. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Keej! Dan nu....
    FORUMKNUFFELS! ! ! ! ! :+

15. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    *geeft Xeentje velen kusjes en knuffeltjes*

16. Jorrit

Jorrit Server admin XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    9
    Is een forum "Legale Xbox Modificaties" niet een idee?

17. 100%Jean

100%Jean Guest

Nee dat vind ik echt geen goed idee, ik vind het een

Geweldig IDEEEEE

18. Jorrit

Jorrit Server admin XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    9
    D0h, ik heb alleen maar ..... ach laat ook maar :D

19. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    *geeft Woutje en Xeentje en Joekeempje FORUMKNUFFELSSSS :9

20. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Is wel wat ja, weet alleen niet of er echt een grote markt voor is in Nederland en Belgie. Dunno, misschien ff pollen. Vind het wel leuk als iedereen zijn Xbox visueel gaat modificeren en daar pics van post. Lopen de Xbox verkopen ook nog eens omhoog ;)

Deel Deze Pagina