Overclocken ATI radeon 9800 pro

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door MegaHerz, 1 mrt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MegaHerz

MegaHerz Vitesse Arnhem 1

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben van plan me radeon 9800 pro wat over te clocken maar hoe ik dat precies doe weet ik namelijk niet. Was in ieder geval wel van plan om deze cooler er op te zetten Zalman VGA ZM80D-HP cooler. Maar dan heb je die erop zitten en dan Radclocker downloaden misschien maar tot welke waardes kan ik dan gaan met die kaart in combinatie met die cooler. Ik dacht vraag het hier ook maar eens zodat ik zeker weet dat er niks fout gaat ;)

PS moet de gewone orginele cooler erop blijven zitten bij die cooler.

Plaatje v/d cooler

Laatst bewerkt: 1 mrt 2005
  2. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Vergeet de koelpasta niet :9

En over hoe ver die kan, tsja dat is per kaart verschillend. Je moet gewoon in kleine stapjes omhoog en kijken tot wanneer die stabiel is (geen artifacts, geen vastlopers, dat soort dingen :9)

Op het forum van GoT hier zul je vast wel iets kunnen vinden, bijvoorbeeld dit: [Cooling] 9800 PRO / Arctic Rev. 3 / Zalman ZM80D-HP

3. MegaHerz

MegaHerz Vitesse Arnhem 1

Leuk Bevonden:
    0
    zag net dat deze kaart deze cooling er nog aan vast moet hebben gaat me wel een paar centen kosten maar dan gaat CSS ook lopen als een trein althans dat hoop ik en bedankt voor je reactie.

Laatst bewerkt: 1 mrt 2005
  4. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Hou het a.u.b. centraal, er bestaat al een grote overklok thread, waarin dit prima besproken kan worden.

Voortaan eerst even de [search]zoekfunctie[/search] gebruiken voordat je een topic opent.

Deze gaat dicht.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina