heey, ik had een E74 error ik heb toen mijn xbox in mijn dekbed gedaan en hem laten draaien nu doet hij het weer ik vroeg me af hoe kan dit wat was er mis met mijn xbox dat je hem kan maken door hem te warm te laten worden en is de "reparatie" blijvend of komt mijn error terug
Dus toweltrick gedaan. Wel je moederbord wordt er nog meer bij vernietigd. Laten repareren door microsoft is het beste. Want die error komt terug binnen een paar dagen.
Dan kan ik je aanraden om het zelf te fixen zoals op Youtube veel filmpjes zijn. En zo snel mogenlijk. Want je moet weten hem zo overhitten maakt hem meer kapot.
het licht niet aan de mod maar hoe komt de E74 error nou ik lees hier iets over een X-clamps mod werkt dit
maar wat ik tot nu toe begrijp is dat de koelpasta tussen de gpu(grafisechip) en de koeling geen goed contact meer maakt als je dan de toweltrick doet hecht de koelpasta weer better klopt dit
Erg vervelend, maar je had misschien je console nog ter reparatie/vervanging aan kunnen bieden alleen kun je dat nu wel vergeten en over modden gaan we het hier sowieso niet hebben (zie ook [faq]FAQ[/faq]). Suc6 verder!