Overhitting

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door latino, 5 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. latino

latino World Fineszt Gamer!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraag want ik heb veel verhalen gehoord over die rrod dus die overhitting en dat je xbox dan stuk is enso en dat je het moet gaan repareren en het soms 1 maand duurt ofso voordat het klaar is ene ik wou graag weten wanneer het die overhitting komt?! dus gebeurt het als je achter elkaar lang speelt ? ofso en na hoelang ongeveeer gebeurt het!? Want ik wil graag niet dat me xbox stuk gaat ! alvastt bedanktt!:thumbs:

2. xboxlol

xboxlol Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Is gewoon een kwestie van geluk hebben. Heeft niks te maken met of je lang speelt of kort. Ik heb hem bijvoorbeeld al 2x op moeten sturen. 1x een RROD en de andere keer een kapotte DVD-drive.

Ik heb hem sinds mei 2006 en een vriend van mij heeft hem een half jaar later gekocht en hem nog nooit op hoeven sturen.

EDIT: Ik ben hem de eerste keer een maand kwijtgeraakt, omdat er een fout was gemaakt. De 2de keer had ik hem na 5 dagen al weer terug. Maar als alles goed gaat heb je hem binnen een week weer terug en mag het hooguit 14 dagen duren.

Laatst bewerkt: 5 okt 2008
  3. latino

Leuk Bevonden:
    0
    ja oke maar ik heb hem maar sinds juni en ik las ergens dat als je ongeveer 6 uur non stop speelt dat dan het meestal komt want ik denkt toch niet dat als je na een half uur opeens die overhitting krijgt toch?

4. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik heb hem vaak lang aanstaan 10 uur ofzo, en overhitting heb ik nooit gehad en me xbox is van de release, je moet hem gewoon ergens neerzetten waar die goed ze warmte kwijt kan, dus niet in een kast zetten, waar die zijn warmte niet kwijt kan.

5. latino

Leuk Bevonden:
    0
    En waar heb jij hem staan als ik vragen mag :p ?
    want ik heb hem zeg maar in de woonkamer op de grond naast de tv ( niet in een kast )

6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik heb hem zo staan :)
    Op de grond dat moet die zijn warmte gewoon kwijt kunnen, dus daar hoef je je geen zorgen over te maken. Wat ik persoonlijk wel anders zou doen is je xbox op een klein tafeltje zetten, want als je over de vloer loopt dan trilt de vloer, en kan je misschien krassen krijgen op je cd.

7. latino

Leuk Bevonden:
    0
    oh oke is goed bedankt voor je advies ;)

hier mag een slotje op!!

8. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ok, op verzoek dan. :) Als je nog meer van dit soort vragen hebt, check het Algemene Vragentopic bovenaan dit subforum, het is een sticky.
    Zolang je ervoor zorgt dat je luchtgaten vrij zijn, zit je goed. Je moet je Xbox gewoon niet wegstoppen in een krap kastje.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina