Overtuigen van kopen Xbox

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door DesertFox, 20 mrt 2002.

1. DesertFox

DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Mijn vader wil mij GVD geen xbox laten kopen omdat het gekkenwerk is in de eerste weken en de kinderziektes eruit moeten ,.

Maar wat zijn nu de redenen om hem nu te kopen en niet over 4 maanden voor <??> euro minder ?
    ik moet mijn vader dus echt overtuigen .. maarja met wat .
    Hij word steeds geirriteerd als ik erover begin om te kopen. :'-( :mad:

2. TheOne2000

TheOne2000 Oldschool Xboxer

Leuk Bevonden:
    0
    winkels kunnen stunten met prijzen maar micromedia denkt dat de box niet binnen een half jaar zou dalen.

p.s. laten kopen het zal dan toch jouw geld zijn of betaald hij soms. 8)

3. simmertje

simmertje Noessoes

Leuk Bevonden:
    0
    Keb mijn vader wat race spellen en vliegtuig spellen laten zien (daar is ie gek op) toen was hij overtuigd:D

4. Sorcerer@

Sorcerer@ Pen Pen

Leuk Bevonden:
    0
    Als je pa geen dvdspeler heeft zeggen dat een beetje goede dvdspeler ook rond de 300 euro kost en dat je nu met 400 euro 2 vliegen in 1 klap slaat.
    En uhm, waarom zouden er kinderziektes uitgehaald moeten worden? De Xbox is al een aantal maanden uit in de USA en Japan, de hardware die erin zit (buiten de pal tvout en de voeding) is exact hetzelfde.
    Ik bedoel als je pa geld had voor de nieuwste ferrari zou ie hem toch ook kopen? Ongeacht of de remschijven brak zijn of niet.
    Gewoon je ouders confronteren met het feit dat het jou geld is (dat hoop ik :)) en met eigen aankopen van nieuwe spullen (kleding?) enz. enz.
    Als jij je geld verdiend hebt (door te werken) dan hebben je ouders moreel gezien het recht niet om je te verbieden dat ding te kopen (wettelijk helaas wel :)).

5. AlphaZeL

AlphaZeL Obey your Master...

Leuk Bevonden:
    1
    Laat hem die weifen van DOA 3 zien en dan istie als pudding in je hand....hehe..maar serieus laat hem alle voordelen mar eens zien, vergelijk het met andere consoles, buit de DVD kit uit tegen hem..DOE ALLES!!!

[​IMG][​IMG][​IMG]

6. Enforcer

Enforcer Hattrick.org .o.

Leuk Bevonden:
    0
    Dat probleem heb ik dus ook ........... ik heb me er bij neer moeten leggen :mad:=(

7. AlphaZeL

Leuk Bevonden:
    1
    jammer man...ons pa vindt het hartstikke koel...egt klote als je da nie mag!

8. DesertFox

Leuk Bevonden:
    8
    hehe veel hints van iedereen , gelukkig ben ik niet de enige met heftige "ouderweerstand" :+

maar nu efe 2 dagen wachten er er weer rustig over beginnen , maar ik gok dat ik het wel win ,

My money , My choice , His problem

9. xboxboy

xboxboy Guest

Of net doen of je hem heb gewonnen

10. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    k mag em oiok gewoon kopen, sterker nog m`n ouders betalen het spel voor me..

11. CyberMonkey

CyberMonkey Proud xbox-owner

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn moeder is tegen...

Ze vind het onnozel dat ik al mijn geld daaraan wil uitgeven. ze vind dat ik er te oud voor ben:confused: , heb ik gezegd dat ms hun xbox richten op mensen van 16 tot 30 jaar of zo, en dan vond ze dat jongens minder snel volwassen worden omdat ze op die leeftijd nog computerspelletjes spelen =( :mad: :confused: ]:-

en als ik zeg 'er zit een goeie dvdspeler in zegt ze dat we al een vcr hebben... Maar om hen het verschil en de voordelen uit te leggen :mad:

ARGH

12. AlphaZeL

Leuk Bevonden:
    1
    lucky bastard.....Mijn broer vinnet kewl dus die koopt de spellen :D!}:]

13. spider

spider XGSX

Leuk Bevonden:
    0
    ik moet nog ff wachten op me loon en dan koop ik ook weeer nieuwe spellen

14. Highlander

Highlander Hete bliksem

Leuk Bevonden:
    33
    Ik w8 er mee om financiele redenen:'-( en ik mij over een maandje of 2 niet genaaid wil voelen als met nadruk op als:D de xbox ineens 50 a 100 euro goedkoper is dat ik niet te veel heb betaald;)

En daarom is er al een nood oplossing gevonden! e-plaza rotterdam is de lul!:9 zij mogen mij iedere week, kwijlend bij de xbox nieuwe games spelend aanschouwen}:]

Ennem mochten zekere personen je kinderachtig vinden als je met je xbox speelt, laat ze dan eens goed genieten van je middelste vinger:+

15. Highlander

Highlander Hete bliksem

Leuk Bevonden:
    33
    Ik w8 er mee om financiele redenen:'-( en ik mij over een maandje of 2 niet genaaid wil voelen als met nadruk op als:D de xbox ineens 50 a 100 euro goedkoper is dat ik niet te veel heb betaald;)

En daarom is er al een nood oplossing gevonden! e-plaza rotterdam is de lul!:9 zij mogen mij iedere week, kwijlend bij de xbox nieuwe games spelend aanschouwen}:]

Ennem mochten zekere personen je kinderachtig vinden als je met je xbox speelt, laat ze dan eens goed genieten van je middelste vinger:+

16. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Over 2 maanden is de Xbox ECHT nog geen 50 tot 100 euro goedkoper hoor :)

17. Sorcerer@

Sorcerer@ Pen Pen

Leuk Bevonden:
    0
    Je weet maar nooit :)
    Afaik worden inkoopprijzen voor winkels atm kunstmatig hoog gehouden.
    En over 2 maanden is de goedkope gamecube uit in europa en dan zullen ze wel moeten.

18. DesertFox

Leuk Bevonden:
    8
    lolz , ik word echt gek van die prijzen 8)
    ik ga maar effe 3 maanden op de plee mezelf opsluiten en als ik eruit kom hoop ik dat de prijs gedaald is ! BASTA 8)

19. CyberMonkey

CyberMonkey Proud xbox-owner

Leuk Bevonden:
    0
    Denk je dat de xbox sterk zal dalen in prijs door de gc? Ik hoop het alleszins, maar de xbox richt zich toch op een heel andere markt dan de gc? Ik weet het niet hoor, maar ik denk toch dat er geen groot verschil zal zijn:mad:

20. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Doe nou eens allemaal niet zo enorm dom.. ze gaan echt die prijs niet na 2 maanden omlaag gooien hoor..

Deel Deze Pagina