Ik heb op school zoveel mensen proberen te overtuigen hoe goed de Xbox is,maar met geen succes. Ik heb echt mijn best gedaan,hoor. Wat mij opviel was dat vooral de pc gamers er het meeste kritiek op hadden en vooral niet aanschaffen. Ik wou dit even kwijt,dit is een gevoelig onderwerp voor mij. Wie had wel succes?
Klinkt bekend. Morgen ga ik naar iemand toe met de xbox onder m'n ene arm en halo + 2 controllers onder de andere arm. Kijken wat ie dan zegt
ze hebben altijd praatjes dit komt gewoon omdat ze geen Xbox erbij kunnen betalen ik heb ook een PC maar Xbox is de Bom
Waarom moet je mensen overtuigen om een xbox leuk te vinden? Tis leuk als mensen het leuk vinden maar ik ga dus echt geen moeite doen om ze te overtuigen. Denk zelfs dat dat het omgekeerde effect heeft maar goed. De beste manier om ze te over tuigen is ze gewoon laten spelen met dat ding en als dat niet helpt.... More halo for me
1 overtuigd zover. De rest heeft geen geld. Die gaan alleen maar zuipen smiddags en hebben dus geen geld. (niet dat er wat mis is met zuipen )
Ik heb een collega (ook een PCgamer) proberen te overtuigen. Hij had ook Mex Peen en Halo even gespeeld, maar ondanks de prijsverlaging wilde hij het niet kopen. Denk dat het kwam omdat hij vader wordt enzo en dat z'n vrouw dan gaat zeuren dattie teveel zit te spelen. Oftewel, je leven (als gamer) is voorbij als je een vrouw hebt, laat staan als je kinderen krijgt (of hebt)
Xenior heeft 1 vrouw en Xenior heeft 3 kinderen. Ook heeft Xenior geen idee waar je het over hebt.... Burp!
OK Xenior, uitzonderingen daar gelaten [off topic mode] Ik heb gelukkig nog geen relatie en wil dat zo houden ook [/off topic mode]
ik had ook geen geluk want iedereen al een PS2 of de anderen gaan een gamecube kopen omdat die goedkoper is.