1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Overwatch

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 3 mrt 2016.

  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Noob vraag, want heb me totaal niet bezig gehouden met deze game: Ik las dat het een MOBA was? Wat is een MOBA precies?

    En ik neem aan dat je het wel alleen kunt spelen en dus niet volledig verplicht bent om samen te spelen om het leuker te kunnen maken?

    Zit er iets van een SP in? Game ziet er erg tof uit. Stijltje bevalt me nog meer dan Borderlands zelfs. :)
     
  2. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    De game is compleet, 100% MP.
    Verwacht je een SP, van wat voor soort dan ook, koop de game niet @Tiberius
     
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Denk eerder dat die deze game verward met Battleborn. Omdat die over MOBA begint.
     
  4. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Ik ga jullie toevoegen
    Kunnen we volgende week lekker knallen.
     
  5. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    MoBa is een nieuw genre van laatste jaren. Voorbeelden zijn League of Legends, Dota en Heroes of the Storm.

    In deze spellen vecht je tegen computer gestuurde AI deels en lopen er ook menselijke spelers. Het doden van de AI geeft grondstoffen die je kan besteden aan upgrades, turrets etc. Ook kun je levelen en nieuwe skills leren.

    Battleborn van makers Borderlands is een mix tussen FPS en MoBa. Het is eigenlijk een MoBa in eerste persoon waarbij raak schieten ook aankomt op hoe goed je mikt.

    Overwatch is een echte shooters waarbij je uit Heroes met verschillende vaardigheden kiest. Denk aan team Fortress waar iedere klasse een andere rol vervult en andere wapens en skills heeft.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  6. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    [​IMG]

    maandag wss een reveal van nieuwe characters!
     
    Davey666 en MightyMikeDX vinden dit leuk.
  7. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Ben benieuwd, laatst de Origins editie gehaald voor 35 euro op de PC, heb er zin in :D
     
  8. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Dat is wel een zeer nette prijs.
     
    Jorrie vindt dit leuk.
  9. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Zekers.

    IMO is een 60 euro voor deze game ook teveel. Er zit geen sp in, deze game had imo hooguit 45 euro mogen kosten.
    Dan had ik de game in ieder geval waarschijnlijk eerder gekocht.
     
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Probleem is MS en Sony. Die moeten ook nog een cut krijgen helaas. Op de PC verkopen ze hem vooral gewoon op hun eigen Battle.net. Dus alles gaat naar hun.
    Vind 60 ook teveel. Ik had plezier met de beta maar moest zeggen na 3 dagen begon het al een beetje hetzelfde van hetzelfde te worden. Zeker voor 60 euro vind het net iets te "karig". Ook al is er goede post launch support.
     
    Laatst bewerkt: 20 mei 2016
    Servantes vindt dit leuk.
  11. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Bij de Media Markt is ie ongetwijfeld 52/55 euro in de eerste week, pik hem daar dinsdag wel op. (PS4)
     
  12. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    60 euro is niet duur

    Extra maps en characters zijn gratis.

    Of had je liever zoals Battlefield een kut sp van 4 uur erbij en dan 15 euro per DLC betalen?
     
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat is voor iedereen verschillend natuurlijk. Voor de een is 60 euro wel duur en voor de andere weer niet.
    Iedereen heeft zijn eigen keuze daarin en verwachting hoeveel tijd en plezier ze eruit gaan halen.
     
  14. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    60 euro is inderdaad niet duur, ook als je bedenkt dat er gewoon goede post launch support is. De normale versie is op de PC voor 40 euro te krijgen wat al helemaal een koopje is.
     
    Alexknl vindt dit leuk.
  15. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Kwalitatief gezien is deze Game 100% zijn geld waard. Dat voorop.

    Echter ben ik nogal bevooroordeeld met games. Reken het af op speeltijd en dit is typisch een tussendoor game. Heerlijk voor een avondje stressvrij knallen, maar zeker geen game waar ik honderden uren aan zal besteden.
     
    MAD 1976 en Hybrid vinden dit leuk.
  16. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Ik vind dat iemand zijn budget los staat of iets duur is.

    Een gouden rolex voor 500 euro is goedkoop maar voor veel mensen te duur.

    Ik kijk naar wat je krijgt voor die 60 euro in verhouding tot wat marktconform is. M.a.w. wat bieden andere spellen voor die prijs.

    Als ik een race game met 150 tracks en 6 verschillende game modes en 700 voertuigen alleen tussendoor een avondje arcade speel is het nog steeds zijn prijs waard. Even overdreven maar het gaat om de content.

    Overwatch is heel erg gepolijst. Alles klopt en is gebalanceerd. Vergelijk dat maar eens met alle buggy releases van afgelopen jaren met Season passes van 60 euro voordat het spel uit was. Om een of andere reden zijn die het geld wel waard.
     
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ieder zijn ding toch. Zoals Monkey zegt is de kwaliteit van de game prima. Zie me er alleen geen veel uren insteken nadat ik de beta gespeeld had in 3 dagen.
    Waar ik in een Battlefield ofzo wel 6 of 700 uur in kan steken. Dus eerder voor wil betalen. Want daar doel je op denk ik.
     
  18. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.819
    Leuk Bevonden:
    843
  19. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    100% dit.
     
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824

Deel Deze Pagina