1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Overwatch

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 3 mrt 2016.

  1. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik had nadat jij weg was een potje dat ontzettend gelijk opging op Oasis. 1-0 achter en wat mensen switchde en ik kreeg een message van onze genji. "Combo plz". Ik was Zarya en dacht prima ik blijf wel Zarya. 2e ronde ging een stuk beter en uiteindelijk een teamwipe met mijn ult. Ging een stuk beter. Ronde erna clutchen we ook en staat het 2-1. In de laatste ronde kon ik helemaal niks met een pahrmercy bij de tegenstander. Halverwege denk ik alleen "waar de fuck is de rest?" Stonden ze gewoon bij de spawn, Junkrat, window en hanzo was de drie stack naar geswitcht en killde zichzelf met die auto's. Vervolgens deed het hele enemy team dat. Echt nog nooit meegemaakt dat een heel team zo het potje throwde.

    Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk
     
  2. Korkss

    Korkss Active Member

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    166

    Ja ik snap dat echt niet.. als je nou gewoon verliest is het nog prima! Zeker als het spannend is en mensen niks raars doen. Maar dit soort dingen kosten je bijna een nieuwe controller man :lol:
     
  3. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Oh ik vind het wel best hoor dat de tegenstanders pissig waren :+ was toch mooi weer iets van 27 SR er bij.

    Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk
     
  4. Korkss

    Korkss Active Member

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    166
    Hahaha ja snap ik, maar je zult maar in dat team zitten..
    die pot van mij met de 4 supports op gibraltar, word je bij punt 1 keihard overlopen. Bij punt 2 ook echt niemand switchen. Potje duurde denk ik nog geen 30 seconden|:-


    Potverdorie, zag ook iemand met een winston skin (year of the rooster event skin.) Baal dat ik die niet heb, vond m keihard :eek:
     
    Maddmonkey vindt dit leuk.
  5. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Net iemand in de tegenparty gehad met een gouden border :eek: Lvl 1000+
     
    Maddmonkey vindt dit leuk.
  6. Korkss

    Korkss Active Member

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    166
    Zit even solo Q competitive.. verlies een pot -22SR
    Daarna win ik er 2. Krijg ik serieus 14SR erbij in totaal. Dus voor 2 wins maar 14SR. Hoe dan??

    Voel me btw ziek noob, maar ga ineens keihard met symmetra :lol::thumbs:
     
  7. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Matig gepresteerd dan volgens Blizzard. Of je wint teveel sr vergeleken met jouw hidden mmr. Of de verstopte mmr ratings van de rest waren lager dan die van jou. Hele vage shit ja, maar niemand weet precies hoe het allemaal zit. Er spelen heel veel zaken mee. Ik kreeg vandaag bij de derde win 14 SR (denk ik, kan ook ietsje minder zijn) terwijl het mijn 7de win op een rij is. Was zelfs een potje dat eindelijk hogere SR was dan mijn eigen. Ik speelde dat potje statistisch gezien ook vrij matig, maar dat was omdat onze Soldier, mccree en hog alleen maar flankte waardoor ik samen met rein en Lucio overbleef als frontlinie en dus amper kon healen :p. Er werd ook niks gedaan met mijn nano boosts en toch wonnen we relatief makkelijk.

    Maargoed uiteindelijk betekent winnen simpelweg dat je stijgt. Het nummertje is er meer om zulke eerlijke mogelijke matches te creƫren. Ik zie wel of ik diamond nog weet te halen, maar tot dusverre lijkt het erop dat blizzard er goed aan heeft gedaan om win en lossstreaks te verminderen. Ik krijg steeds prima potjes en heb nu in hogere platinum (2800) wel het gevoel alsof mensen iig een redelijke gamesense hebben en er DPS zijn die daadwerkelijk kunnen killen alleen willen teveel kereltjes de held zijn en speel ik dus wat 'passiever'/beschermend om hun acties te ondersteunen. Opzich ook wel fijn ipv teamfights waarbij elke baviaan bij de choke blijft staan om een pew pew oorlog te houden.

    Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk
     
  8. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Dit spel kan echt het bloed onder mijn nagels vandaan halen. FUCKING frustrerend soms haha

    Dat sr verhaal is inderdaad vaag. Lijkt wel alsof ik ALTIJD minder sr krijg bij wins en er meer afgaat bij losses.
    Het nieuwe 2cp vind ik trouwens echt kut, mogen ze echt weer terug patchen.

    Jammer dat jullie op de xbox spelen. Lijkt me wel tof om met jullie een comp te spelen
     
    Maddmonkey vindt dit leuk.
  9. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Het 2cp systeem werkt ook zo voor Hybrid maps blijkbaar. Daar werkte het wel goed voor opzich. Vandaag Numbani. Eerst defense. Ze pakken de 3-0 in ot. Wij, in 3:43. Daarna 4 minuten om hen van het punt te gooien en er zelf 1 seconde op te staan. Dat... Was nog vrij moeilijk gvd. Sym, bastion, rein, mercy, pharah en d.va maakte het ons bijzonder moeilijk. Nja, als die hook van Roadhog goed zou werken zou het een ander verhaal zijn geweest maargoed :+ wordt trouwens aangepast naar een minimum van 1 tick btw. Dus onder de 33% zal de progressie niet tellen.



    Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk
     
  10. Korkss

    Korkss Active Member

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    166
    Ik word echt gek man.. net 3 potjes gewonnen, amper SR maar toch een nieuw season high. Daarna verlies ik een pot, gelijk 24SR eraf. Win ik er weer 1, krijg ik 9SR. Daarna weer een loss en weer 26SR eraf ofzo.

    Dat platinum ruik ik gewoon, maar volgens mij mag ik van deze game daar gewoon niet in ofzo... steeds als ik dichtbij kom, dan drop ik weer een stuk, dan klim ik weer tot ik er dicht bij zit en dan weer een dropje.
    Al is dichtbij zitten natuurlijk ook niet echt waar als je maar 8SR per win krijgt en er nog 70SR moet :'-(
     
  11. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Dat is nou die hidden MMR wat ik gisteren zei. Het kan gewoon niet anders nu dan dat jouw matchmaking rating lager ligt dan jouw SR. Dat betekent dat het systeem nu tijd nodig heeft om te bepalen of jij op deze nieuwe rank thuis hoort of niet en dat je niet toevallig ontzettend veel matches, aangezien ze proberen het zo dicht mogelijk bij 50/50 te houden, het net allemaal jouw kant op viel.

    Dat betekent dat je nu ook meer kans krijgt op potjes van mensen die juist een lagere win loss hebben. Dan gaat de game kijken of je hen kan carry'en.

    Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk
     
  12. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    @Korkss



    Dit is dus wat ik bedoel met hidden MMR. Zoals ik al zei niks is officieel gezegd, maar zo ervaar ik het ook (ik krijg solo in QP eigenlijk alleen maar platinum, diamond en master spelers in mijn potjes eigenlijk). Oftewel> beter je best doen in QP jongen :p dan gaat je MMR omhoog en krijg je wel gewone SR voor wins in comp
     
  13. Korkss

    Korkss Active Member

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    166
    Maar QP is een speeltuin, juist daar kan ik lekker ouwehoeren en in Comp serieus vlammen. Jammer dat QP dan soort van meetelt ofzo.

    2450 SR. Ik win en ga naar 2468 SR. Ik verlies en ga naar 2437SR.
    Leuk dat hidden MMR, gaat toch nergens meer over! Moet zeggen dat ik zo wel wat plezier verlies in competitive. En Quickplay slaat al helemaal nergens op tegenwoordig.
     
    Laatst bewerkt: 23 apr 2017
    tim91 vindt dit leuk.
  14. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Haha dat was een grapje over Quickplay :p

    Maar jouw MMR is nog niet gestabiliseerd. Game denkt dat je een lucky streak hebt en nog niet op platinum niveau bent qua MMR. Jouw SR lijkt er wel naar, maar jouw MMR is daar niet. Komt ook omdat je vanaf 1700 ofzo begonnen bent en tot kort rond de 2000 zat.
     
  15. Korkss

    Korkss Active Member

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    166
    Bohh dacht al.. de moed zonk me in de schoenen. Dacht als ik in quickplay mn mmr moest gaan raisen.. maargoed hopelijk verlies ik dan niet teveel @ competitive. Want met 37SR per loss nu gaat het akelig hard achteruit.

    Vind het ook een wazig iets nu ik er naar gekeken heb. Snap best dat ze skills bekijken en zo een MMR iets maken. Maar hoe doen ze dat? Bedoel tracked het systeem je solo skills? Of kijken ze ook of je nuttig bent voor het team? Ik probeer namelijk altijd het team te helpen, al betekend dat soms dat mijn eigen spel niet super is, omdat ik dan met een char speel die ik niet super beheers. Maar die in het team wel super handig is op dat moment.
     
    Laatst bewerkt: 23 apr 2017
  16. White Hawk

    White Hawk Emotion 98.3

    Berichten:
    663
    Leuk Bevonden:
    828
    3317, mad skills.
    [​IMG]
     
    Korkss vindt dit leuk.
  17. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Hahah net een potje gewonnen door de "C9 strat" tegenstander pushte ons zo hard dat laatste stuk. Ik ging helemaal stuk toen ze gewoon na 5-6 mensen gekilld te hebben allemaal van de payload waren in overtime :+ (ongelofelijk dat mensen op een payload blijven trouwens met nog 12 seconden en een teamwipe verder... We hadden gewoon de ingang kunnen blokkeren en al kunnen winnen).

    Was overigens een potje rond de 2900 en dan neemt een 4 stack een gold van level 70 mee... We waren daardoor echt zwaar gehandicapt.


    Nieuwe nexus challenge. Fuck :+ die dva skin is wel ziek. Geen flauw idee wat voor spel het is, maar als iemand 5 potjes wil doen hoor ik het wel!


     
  18. tim91

    tim91 Legendary

    Berichten:
    516
    Leuk Bevonden:
    170
    Ik heb gister al de eerste 5 potjes gespeeld voor week 1, maar ben van plan om alle weken te spelen. Wat is je battletag, die van mij is Lionelle#1322
     
  19. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Maddmonkey#2448
     
  20. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Wie wil mij joinen met Heroes of the Storm voor die skins?

    nvm. Goooot it!
     
    Laatst bewerkt: 26 apr 2017

Deel Deze Pagina