Beste mensen, Even een vraag... Ik heb samen met m'n broertje al jaren een Xbox (1). Deze Xbox is wat veroudert (is uit de garantieperiode) en heeft toch af en toe wat problemen... Nu hebben we net een nieuwe Xbox (1) gekocht bij de Mediamarkt voor € 88,-... Is het makkelijk om de gegevens van de oude Xbox over te zetten naar de nieuwe Xbox (via xbox memory unit)?? Is het bijvoorbeeld mogelijk bij Halo 2 je gegevens van zowel de levels als je profiel over te zetten op de nieuwe? Ik hoor graag van jullie!!!
De Halo 2 levels moet je downloeden via xbox live of met het map pack er op zetten ... de save games kan je inderdaad makkelijk overzetten met een MU
je kan ook als je hardeschijf nog goed is van jeo ude xbox die erin zitten heb je alle save games van al je games
Welnee man.. Dat is alleen zo bij de 360, daar is niets (behalve de harde schijf) naar een andere box te wisselen. Xbox1 kun je uitwisselen wat je wilt.
nietwaar man. is bij de xbox1 ook zo...heeft met een of ander nr te maken of zo iets is mij verteld...
Werkt niet, is gelocked. voor mogelijke oplossingen: /Mod Ik dacht het toch niet LangeJan, laten we daar maar niet over beginnen