Ik wil graag met Bad Company online kunnen spelen maar ik kan het niet omdat ik pas 14 jaar ben en het spel 16+ is, daarom zou ik graag een nieuwe gamertag aan willen maken maar alleen als mijn 12 maanden die ik nog overheb, kunnen worden overgezet naar mijn nieuwe. Weet iemand toevallig of dit mogelijk is?
Dan moet ik er nog maar eens goed over nadenken of ik een nieuwe gamertag aanmaak. Bedankt voor je antwoord!
Volgende keer kan je het beste hier je vraag stellen Xbox Live Vragen [Deel 4 - Korte vragen/Connectie problemen?
Kun je geen andere email op je Gamertag zetten waarbij de leeftijd wel 16+ is? dan kun je volgens mij gewoon online. Anders leeftijd van de email die je nu hebt op 16+ zetten.
Ja, je kunt je leeftijd op je Hotmail account wijzigen Dat heb ik ook gedaan om toegang te krijgen tot sommige functies mvg Steel Dogg
Heb het vaak geprobeerd maar werkte niet. Hier kan een slotje op, heb mijn broer over kunnen halen om mee te betalen voor een nieuwe gamertag met 3 maanden live \o/
Je kunt 3x op je harddisk een silver account aanmaken waarbij je 1 maand gratis gold krijgt! Misschien een idee?