volgens mij heb ik heel wat gemist want ik heb het overzicht van december niet gezien! en het is al 27 december! ik vraag hier dus heel ff extra aandacht van jullie..... en ff een waarschuwing: die van januari nou niet vergeten he!! , t is maar dat jullie het ff weten... m.v.g. Badkiller ik zit nou niet verkeerd he?
omg, maar ik had het nog netjes gevraagd aan de kerstman *heeft geloof in de kerstman verloren werd niet aangekondigd iig
dat sloegen jullie ook over zeker wtf, is sloegen wel een werkwoord? t klinkt zo vreemd! Hele ww: slaan Ik sla jij slaat hij slaat zij slaat het slaat wij slaan zij slaan u slaat Verleden tijd: Ik sloeg............................slaagde jij sloeg............................slaagde hij sloeg...........................slaagde zij sloeg...........................slaagde het sloeg.........................slaagde wij sloegen......................slaagden zij sloegen.......................slaagden u sloeg............................slaagde eerste is van overslaan 2e is van slagen dus het klopt wel??? het is erger geworden door jullie btw