Een overzichtsthread, welke mensen hebben er hier op het XBW forum nu Live? Waar hebben ze het pakketje vandaan en hoe hebben ze hun Xbox aangesloten? Daar ben ik op zich wel benieuwd naar, graag enkel mensen posten die al Live hebben... Alvast bedankt.
Nu zie ik in andere topics dat ze toch nog geen Live hebben, enkel aangevraagd en zelfs afgewezen. Er is dus niemand op t forum die al daadwerkelijk Live heeft zonder problemen... :{
Sommige zijn al online maar wachten nu nop op hun pakketje met de communicator en de demo's etc. Maar nu horen we weer van Fardo dat zijn pakketje word gecanceled. Lekker dan...
Fardo is nog on-line ... maar ik verwacht dat ie gecanceled word .... maar ach ik heb een mail naar M$ gestuurd Fardo is mijn gamertag ps .. mijn order status is nog steeds ordered en nog niet canceled .. dus we zien wel
Ja hoor ... maar voorde beta testen ze alleen uk/gemany/france NB ik heb zelfs UC en MA gespeeld ,... MA is heel kewl Ik heb al xbl gespeeld ... maar ja ik en mijn grote mond