1. RizlaPlus

RizlaPlus Hometown: Ass-en

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wist niet dat je straks serieus moest zijn vind het forum steeds minder koeler ik had ee nander forum (voor ander spel) Was heel erg druk maar had je niet strakke regels en was erg organised en netjes was heel gezellig

2. CyberPunk

CyberPunk XBW Elite member

Leuk Bevonden:
    0
    Ehm?:confused:
    Ok.. Als het daar gezelliger is ga je daar maar vertoeven.. Ik hou je niet tegen.. Wat je zelf leuk vindt hé.. ;) :9

Maarre.. Was dit een nieuwe thread of een foute reply?:{

3. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    altijd moeilijk die 2 knoppen naast elkaar :9

4. Bloody_Apron

Bloody_Apron Guest

ik begin je met de dag vager (in letterlijke zin) te vinden Rizla

5. CyberPunk

CyberPunk XBW Elite member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok.. nu snap ik waarom die deze thread opende..

Waarom denk je dat die andere threads dicht gaan!..
    Is niet omdat je niet lollig mag zijn.. Maar dat waren twee vreemde threads..

Ten eerste is website problemen en dergelijke voor serieuze berichten.. Off-topic is voor de wat minder serieuze onderwerpen.. Tot een bepaalde hoeveelheid uiteraard..>

En jouw topics waren niet helemaal ok voor dat sub-forum..;)

6. RizlaPlus

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik typ nogal snel als je dat bedoelt te snel

Tuurlijk ga ik niet daarheen das toch niet voor xbox of wel en niet nederlands vind ook wel gezellig om met hollanders te chatten

maarja kan ik bijna alle onderwerpen wel in off topic zetten ik ouwehoer altijd wel ff maarja dat mag niet want das alleen off topic en dan worden mn berichten allemaal geclosed zeker (enneh ik ben ook vaag en gek and thats good) alleen sommige moderators kun je wel zien het zijn net pubertjes die zich machtig voelen moderator zijn is alleen wanneer het nodig is neem ik aan en niet om dat het stoer is msg's te closen (nou heb ik het niet over mijn berichtjes)

(ps Ik zie net dat een paar berichten verwijderen omdat ze in het bericht zelf niet over het topic gingen dat gaat toch te ver)

Laatst bewerkt: 6 dec 2002
  7. Rinus

Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Moderators zijn er om te voorkomen dat alles uit de hand loopt, en te zorgen dat alles overzichtelijk blijft.

Ik heb gisteren 2 topics van je gesloten en heb er ook bijgezet waarom!

8. RizlaPlus

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat weet ik weet niet meer welke eentje omdat die niet'serieus' genoeg was

en er worden ook berichten verwijdert als je niet strak op het topic reageert je reageert toch op die persoon in het bericht das toch al genoeg ?

Maarja heeft toch geen nut jullie voelen je toch te veel om iets te veranderen (als moderator zijnde in een forum)

dus heeft geen nut om tegen in te gaan vind ik wel jammer

9. Rinus

Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Ik haal zelf nooit of te nimmer berichten van members weg!!

De mods hier zijn hartstikke soepel in het aanhouden van het beleid hoor, maar af en toe is ingrijpen vereist.

10. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Jij snapt kennelijk niet de bedoeling van sommige fora. Dit Xboxworld suggesties forum is bedoeld voor serieuze topics met daarin suggesties, opmerkingen, problemen etc.

In Off-topic chat mag bijna alles zolang het maar niet in strijd is met onze huisregels of de Nederlandse wetgeving.

Een aantal posts in het Moderator opmerkingen topic had ik verwijderd omdat die alleen nog maar extra domme reactie's zou opwekken. Dat topic is ook serieus.

11. RizlaPlus

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet helemaal 100 % wat jullie bedoelen maar ik vind het zo onnodig !!!

Ik vind het soms zon machts vertoon ja ik kan het niet uitleggen ik heb zon gevoel moet op alles letten wat ik zeg want gamen is toch ook nie serieus ik snap van de suggesties forum wel dat dat serieus is das mijn fout maar de rest valt me toch best mee toch (behalve bazar)

12. sexylexy

sexylexy Guest

he, er zat toch een slot op?

13. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Je moet ook opletten op wta je zegt anders verziek je de sfeer. Machtsvertoon? Ja duh, je moet wat als niemand leert topics goed te plaatsen, zich te gedragen of wat nou precies het beleid is.

14. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Je moet ook een beetje aan je mede-forummers denken. Mensen die het Xbox Hardware/General Xbox Chat forum lezen zijn geïnteresseerd in de Xbox en willen daar graag over discussiëren. Stel dat jij het in dat forum over totaal iets anders gaat hebben, dan zijn daar een heleboel mensen niet blij mee. De modjes sluiten dan je topic omdat ze het forum zo prettig leesbaar mogelijk proberen te houden voor iedereen.
    En je kan van mij aannemen (heb aardig wat ervaring op dit forum), de modjes hier zijn absoluut niet machtsgeil!

15. RizlaPlus

Leuk Bevonden:
    0
    Okej Sorry het is mijn fout !!!!!!!!

Ik zie nu wel anders in !! ( ik had mijn beeld ) Maar Eckie jah you are right maar soms heb ik soms zoiets van dan wil ik ff ouwehoeren maar dan moet het per c in off topic maarja komt wel goed!!!!!

Im sorry I apoligize Forgive Me !!!!:'-(

16. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Ehm... ja dat klopt! :+

You are forgiven my child, don't make such a great deal out of it! ;)

17. RizlaPlus

Leuk Bevonden:
    0
    Ja je hebt gelijk ik ben blij dat u me vergeven hebt o grote goedheid!!!!!!!!!

Maarja ik zeurde wel wat maar het begon met 1 zeur en toen werd het 2 zeuren en toen een grote zeur (het zelfde als met drank ongeveer als je uitgaat soms :p )

Deel Deze Pagina