OXM demo splinter cell

Discussie in 'Algemeen' gestart door T-botjuz, 19 nov 2002.

1. T-botjuz

T-botjuz geengrenzuh soldaat

Leuk Bevonden:
    0
    euh mensuh,

vandaag nieuwe OXM gekocht en daar zit de splinter cell demo bij, met nog een paar andere demo's, maar daar gaat het niet om...

uhh demo is best vet, alleen uiteindelijk redelijk kort en smaakt naar meer, heel veel meer, want DAMN wat is dit spel cool!! en ziet er ook heel relaxt, beetje met je night vision guards afschieten die naar het lichtknopje aan het zoeken zijn... :cool: verder ga ik niet te veel dr over zeggen, ik hoop in ieder geval dat SC echt heel snel komt want demo'tje heb ik nu al 5 keer achter mekaar uitgespeeld :D

2. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Zeker in Police Precinct? Heb ik ook al keer of 10 gedaan :p

3. freek_ikke112

freek_ikke112 Cypher

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb 'm ook gekocht vandaag (is het beste wat me ooit is overkomen) het is een echte aanrader. echt stoer hoe je de warmte van andere mensen ziet.

Games: halo, turok evolution, ssx tricky, munch, demo SC.
    hardware: 2 controlers, dvd kit, dolby digital.

4. T-botjuz

Leuk Bevonden:
    0
    ja klopt, maar nu kan het normale volk (lees: mensen die niet special acces hebben :D) de demo ook checken..

5. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    hijs zeker super phat.. goede demo ook zeker weten, want hierdoor wil je echt meer!

6. tonymontana

tonymontana you talkin' to me?

Leuk Bevonden:
    0
    nee ik wacht toch tot het hele spel! als ik dat eenmaal heb speelde ik de demo toch nooit meer, en nu bespaar ik toch weer money:p

7. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb ook de demo, en hij's phatjes... :9 Vette graphics, en de Split Jump is kewl :D

Maar verder nog wel ff wennen, met die camera. Maar goew, 0wnage it is...

8. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    wat sttat er nog meer op de dvd? enne waae dient de links trigger voor!!! in splinter cell?(ben ik benieuwd naar i.v.m mijn handicap)

9. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Handicap..? :confused: Anyway, die Left Trigger dient voor de Secundairy-funtction geloof ik.

10. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    jep ik kan de controller alleen met m,n linker hand bedienen?de rechter tigger duw ik tegen m,n knieen

wat is Secundairy-funtction presies?

11. masterape

masterape Guest

Spijt me voor jou je handicap,ik vind dat altijd snuu mensen met een handicap hoe komt het eiglijk?En nu ben ik zekrr over tuigd ik ga deze week hem halen of wanneer die dan mag uitkomen.

12. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    ik ben echt niet sneu hoor! en jij kunt er ook niks aan doen toch ... ach ik red mij best hoor!!!! maar sommige spellen moet ik wat anders hanteren...

13. T-botjuz

Leuk Bevonden:
    0
    wat een detail zeg! tft cpu schermpjes worden zelfs negatief als je ze vanuit een scherpe angle bekijkt!!

uhhhm in de demo kan je nog nix met de left trigger, volgens mij maar weinig wapens met sec. fire in de retail versie....

14. de left trigger is om sams adem ff in t laten houden zodat het scopebobbing ff stopt

15. masterape

masterape Guest

K dan maar dan vind ik gewoon altijd snuu

16. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    je hoeft je spellen er niet telkens weer bij te schrijven hoor:p
    gewoon naar profiel gaan en dan edit options volgens mij.

[ontopic] ik heb em ook vanmiddag gehaald en hij is zeker vet !!

17. Munch & Abe

Munch & Abe InsideGamer.nl

Leuk Bevonden:
    0
    SC demo is stoer :9

Kan nu helemaal niet meer wachten op full-version :'-(

:D

mzzl Munch and Abe

18. Spartan117

Spartan117 New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hebbem ook, eindelijk. Lekker spelletje hoor, alleen nog niet echt veel de tijd gehad om hem te spelen :{. Prachtige graphics en echt gruwelijke details en animatie. Voor het eerst die split-jump, das echt zooo cool gewoon. alleen hoe ram ik een ventje, dus zonder te schieten. Moet dan gewoon naar hem toe lopen ofzo en dan een knop drukken, want in die filmpjes zag ik hoe Sam zo'n gast bij z'n nek beet hield etc. Mij nog niet gelukt...

19. cyber

cyber De oude garde

Leuk Bevonden:
    1
    Staat er op de demo dvd van de oxm dezelde demo als op die splintercell demo dvd???

20. T-botjuz

Leuk Bevonden:
    0
    je doet je wapen weg en dan druk je dichtbij een ventje zn rug op A (grab character ofzo) en dan pak ie em bij zn nek en zet ie zn pistool tegen zn hoofd... als je dan op de rechter trigger drukt dan sla je hem met de kolf van je geweer naar de grond, weetniet of ze wakker worden na verloop van tijd want meestal schiet ik ze op een rustig plekkie nog ff door hun hoofd... }:]

Deel Deze Pagina