In de November uitgave van de OXM (Offical Xbox magazine) zit de demo van Splinter Cell bijgesloten. Dit blad is echter een buitenlandse uitgave. Weet iemand of er ook een zaak in Nederland is die dit blad verkoopt? Anyone??! Voor meer info zie: http://www.officialxboxmagazine.com/
Hij wordt hier verkocht jah, voor €14, en ik geloof dat hij hier pas 2 weken na de Engelse uitgifte datum verkrijgbaar is. Is trouwens het verkeerde forum
Dat is de amerikaanse OXM in nederland heb je alleen de engelse OXM en die is vandaag uitgekomen in engeland dus. www.officialxboxmagazine.co.uk maar daar zit ook de demo van splintercell bij
14 euro voor een magazine sorry hoor maar dat vind ik echt gewoon veels te duur 5 keer dat kopen en je hebt het spel
ja maar als je het spel niet leuk vind (van €69,-) dan zit je wel met een duur spel. wanneer je eerst de demo speelt kun je (meedere) het spel testen. meestal zelf 3 a 4 (NORMAAL)
ik vind het een mooi blad met veel inhoud, en daarnaast ook nog is een dvd met prachtige demo's om een beeld van games te krijgen, en schitterende movies. wat wilt een xbox gamer nog meer..
Ja dus die demo is te koop bij bruna....... en hoe duur is ie dan..... ik moet weten of ik m jat of koop.......
neehee, die demo zit op een disc, die disc zit bij een blad van 14 euro die over 2 weken ongeveer in NL te koop is.