OXM UK Abo informatie nu online!

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fireballs_nl, 15 aug 2003.

1. Fireballs_nl

Fireballs_nl OF JE WORST LUST!

Leuk Bevonden:
    0
    Voor de abo's van OXM UK heb ik een handige tip. In mn laatste e-mail kreeg ik dit mee van de klantenservice:

"I am able to give you the new subscription website. This is www.xboxsubs.co.uk. <LEES TROUWENS WEL EERST VERDER!> This will let you access your subscription details using your web ID."

Het is dus een website waar je je abo zijn info kan raadplegen over verzending, duur abo, extra info over nazendingen of juist nog te ontvangen nummers, je abo verlengen, adreswijzigingen enz. enz.! Dit is dus net nieuw! Om in te loggen heb je een password nodig. Het was even puzzelen, maar de code die je moet gebruiken is NIET je subscriber number maar de code die op het etiket staat van de verpakking waar je magazine in werd verstuurd.

Diezelfde code gebruik je trouwens ook om je account actief te maken van de WEBSITE van OXM UK. De code moet zoiets zijn als "ABC9DEF9". Die code weet je dus pas als je het magazine al hebt gekregen of even belt voor je abo info naar die abo lijn van OXM UK

SUCCES!

Laatst bewerkt: 15 aug 2003
  2. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    ik heb het geprobeerd, en het werkt.. alleen ben niet echt super tevreden over mijn 'tegoed' aan magazines..
    erstaat nog 4, maar volgens mij moet dat toch echt 5 zijn..
    nja, dat word (weer) bellen...

3. RelaXXinG

RelaXXinG 98223 posts

Leuk Bevonden:
    0
    Nou dat is dan wel handig, zie je gelijk of er iets fout zit in hun administratie. :)

Ik ben trouwens niet zo kapot van de prijs voor zo'n blad.
    Tuurlijk, je krijgt er demo's bij. maar het was iets van 15 eurie geloof ik? 2 OXM nummers en je hebt een xbox platinum game..

Ik zelf koop het nederlands XBOX magazine. Een leuk blad om te lezen, het mag alleen wat vaker uitkomen.
    Alleen bij het laatste nummer (augustus) zag ik dat er in september weer een nieuw nummer zou klaar liggen.

Ik denk dat het langzamerhand een maandblad word. :)

4. Emile

Emile oude garde

Leuk Bevonden:
    0
    @RelaXXinG, Xbox magazine wordt ook een maandblad, stond laatst in het nieuws

5. Fireballs_nl

Fireballs_nl OF JE WORST LUST!

Leuk Bevonden:
    0
    En dan nog is het niet de moeite waard zonder de demo's....

6. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    inderdaad, ik koop persoonlijk dat blad (abonnement) voor de Demos (en het DVD hoesje voor me DVD kasje*) |:- )

Dat je er een boekje bij krijgt is mooi meegenomen :)

Deel Deze Pagina