hoi, ik wil weten waar je oxm kan kopen.... ik heb in utrecht gezocht maar nergens gevonden, wie weet nog wat winkels?
ik heb bij 3 bruna's gekeken, waarvan 1 met alleen tijdschriften in utrecht en nog 1 in utrecht, daar hadden ze engels xbm en nederlands xbm onofficieel. koopt iemand oxm in utrecht? zoja waar?
Bruna,Primera kijk anders ergens anders.(andere stad/dorp) of kijk hier op X-bazar. of neem een abo (www.officialxboxmagazine.co.uk)
the readshop die verkoopt m ook - Oudegracht 427 - Smaragdplein 224 - Doornburglaan 11 er is ook een kans dat bij de bruna's waar jij hebt gekeken het al uitverkocht was. Want volgens mij bestellen/krijgen ze er nooit echt veel.
over OXM gesproken, weet er al iemand welke demos er in het volgend nummer staan? Dus nr 12 dacht ik? (niet die ene met Blinx, QR en ghost recon, maar die daarna die nog uit moet komen in de UK)
Je hebt het toch over een Engels Xbox MAgazine,nou dat is Official UK Xbox Magazine(met die demo's ja)
Vraag aan QxW, die heeft met Blinx, maar dus achterin dat blad staat wat er dan bij zal zitten volgende keer
ik heb nummer 12 al een week ofzo en daar staat in dat de volgende demo's zullen zijn: toejam en earl 3 dead to rights fireblad sega gt 2003 holiday drive phantom crash (alweer) +award winners (is nog top secret) ps er komen in totaal 11 demo's op te staan
w00000000000000000000000t DIE MOET IK HEBBUH!! Maar jah.. weer een maand wachten.. kga morgen iig wel even stiekem kijken bij de bruna of ze em al hebben.. (Deeltje 12 dan)