(p)reviews Xbox

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door TimL, 20 jun 2004.

1. TimL

TimL val dood teef

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom is hier geen (p)review hok?? Ik vind dat dat er wel bij hoort, want dan kunnen mensen hun review ook neerzetten. Ik heb er laatst eentje gemaakt van Ninja Gaiden en wil 'm toch wel ff posten.

Iemand anders het met mij eens?

2. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    kun je toch gewoon in de thread van de game doen.als die er niet is maak je er gewoon eentje aan

edit// als je op de mainpage de review van Ninja Gaiden opzoekt staat onderaan ook dat je een lezersreview toe kunt voegen

Laatst bewerkt: 20 jun 2004
  3. tha messenger

tha messenger limited

Leuk Bevonden:
    2
    dat word een beetje onoverzichtelijk Tim, je kan idd wel zo'n hok maken. Ik vind het iig een erg goed idee. Dan moet dat natuurlijk wel een beetje bijgehouden worden. Niet dat je 8 ninja gaiden review-threads krijgt. Maar hier zit zeker wat in.

4. Egamer

Egamer Je weet waarom

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind het ook idd een zeer goed idee!

5. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Precies :D Waarom reviews op een forum planten als je ze bij elk spel kan toevoegen :D

6. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    ehmm ... ik weet niet of jullie het weten ... maar op de frontpage kunnen jullie nu ook reviews plaatsen :)

7. Egamer

Egamer Je weet waarom

Leuk Bevonden:
    1
    Waar dan?¿?

8. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
  9. tha messenger

tha messenger limited

Leuk Bevonden:
    2
    oww vet, dat was mij iig nog niet opgevallen

10. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Worden die eerst nog nagekeken door de crew?

11. Mickster

Mickster Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  12. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Nee, niet direct, maar we gaan ze wel gewoon langs, dus spam etc wordt verwijderd. Maar we checken ze niet voordat ze gepost worden.

13. TimL

TimL val dood teef

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net mijn review gepost. En toen ging ik kijken, maar toen zag ik maar de helft van de plaatjes enz en als ik naar de review van jullie ging zag ik dat er maar 1 lezer review van was, niet die van mij.

Igg post ik mijn review wel bij het Ninja Gaiden topic bij algemeen, dus als jullie 'm willen bekijken. Bij voorbaat al 1 ding. In mijn review staat iets over watjes. Dat heb ik niet gejat van Xboxmagazine/Xboxworld.nl. Daar was ik gewoon zelf op gekomen toen ik 'm in het begin speelde.

14. polmannetje

polmannetje Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Half Offtopic: Ekamentus; wel zelf een review schrijven he ;) niet stukken van andere reviews kopieren en daar je eigen review van maken (vind je het gek dat je bent gekicked bij owns.nl)

15. Egamer

Egamer Je weet waarom

Leuk Bevonden:
    1
    Offtopic: Ehm.. polmannetje, dat denken ze, ze hebben daar toch geen verstand, waar heb ik het dan vandaan gehaald?

16. X-Commander

X-Commander SolidCake.Com

Leuk Bevonden:
    0
    hmmm... geen verstand :) wat bedoel je daarmee :confused:

17. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Blijf ff on-topic dames :) Stuur anders een PM als je iets wil zeggen over iemands review.

Deel Deze Pagina