(p)reviews

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Gouranga, 17 mrt 2003.

1. Gouranga

Gouranga ( /_ )

Leuk Bevonden:
    1
    Missing reviews

Het valt me op dat er steeds meer goede games voor de xbox niet worden gereviewed. Deze maand mis ik bijvoorbeeld MGS 2: Substance. Die zie je toch niet zo snel over het hoofd, d8 ik...

Wie mist er nog meer een review van een spel, en welke dan?

(hmm... misschien een idee om je eigen review te posten???)

Laatst bewerkt: 17 mrt 2003
  2. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    MGS 2: Substance komt eraan, net als DOAX, MvsS:EO, Battle Engine Aquila, Shenmue 2 en Kung Fu Chaos.

3. Gameslave

Gameslave Guest

wil best reviews maken, doe ik toch al voor onze eigen gamesite:p heb het nu alleen wat druk met school (school examens)

4. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    is het geen goed idee om een artikel ofzo te maken met meningen over alle games die er al zijn uitgekomen?

/edit:meningen van alle forum leden bedoel ik dan

5. ThaLikz

ThaLikz -

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou graag een review van Indiana Jones and the Emperor's Tomb zien. Sommigen zeggen dat t behoorlijk slech is, en anderen dat het juist een leuke spel is, maar ik wil t natuurlijk van de kenners horen :D

6. Mike

Mike CuraƧao

Leuk Bevonden:
    3
    Indiana Jones is al hands-on preview van gemaakt, maar zal binnen niet al te lange tijd ook een review van verschijnen. Nog even geduld. :cool:

En om de kwaliteit en inhoud van de reviews/previews te waarborgen zullen alleen onze reviews op de main verschijnen. Maar jullie kunnen uiteraard je eigen reviews online plaatsen om vervolgens om een oordeel van je mede members te vragen.

7. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Vind dit eigenlijk wel een goed idee van ---X---

Of zoiets als dat ze in gamefaqs hebben..? Daar posten leden reviews.. Misschien ook wat voor hier op XBW maar dan wel in een aparte thread lijkt mij.

8. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan nu ook al reviews maken voor xbw hoor :eek: Als ze goed genoeg zijn komen ze er op..

9. Peter OtH

Leuk Bevonden:
    217
    hmm ja maar "verdwijnen" ze dan niet in de game thread? Frontpage komen ze in iedergeval niet (toch?) een aparte thread zou misschien dan een oplossing zijn met een korte guide hoe zo'n review er uit moet zien (dit om echt bagger te voorkomen) zoals graphics suck, gameplay suck, omdat ik een loser ben geef ik dit spel een 2 reviews

10. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wouter zei volgens mij dat als het een goede review is hij op de main komt te staan..

11. Peter OtH

Leuk Bevonden:
    217
    hehe daar ga je al.. Goede review.. Zonde van het werk om een hele review te schrijven die dan niet op de main page komt en eigenlijk verdwijnt. Nou vind ik wel dat er een zekere kwaliteit in een review moet zitten maar niet iedereen krijgt dat voor elkaar natuurlijk. Vandaar ook dat ik dacht aan een aparte thread daarvoor.. Beetje gevaar daarvan alleen is dat je 20 reviews van een en hetzelfde spel krijgt ... :+
    Maar anyway als je gelijk heb en dat zou mooi zijn dan moeten we zelf ook maar proberen goede reviews te schrijven een naar de modjes te sturen.. (tenminste als ze daar mee instemmen) :)

12. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Ik heb Timmesplitters 2, Unreal Ch. en nog een paar reviews gemist. Reviews schrijven kan al wel, zie er alleen nooit 1 van een forumlid die niets met de xbw-crew te maken heeft op de main site staan..

13. mastapiece

mastapiece Guest

sodejeezz..EERST ff je spelfouten uit je tekstjes halen en DAN pas reviews gaan schrijven8)

14. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    ?????????????? Wat bedoel je? Ook niet riview maar review... Tikfoutje...

* vergeef me * vergeef me * vergeef me*

15. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5
    Ik zou ook graag reviews voor XBW willen schrijven maar ben nog net niet goed genoeg

http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?s=&threadid=16815&highlight=zelfgemaakte revieuw

Die heb ik gemaakt kunnen jullie me tips geven hoe ik het kan verbeteren?(Wel helemaal lezen natuurlijk)

edit: on topic:niet alle publishers willen zo maar een game geven om die te laten revieuwen...(denk ik toch dat dat de reden is aangezien ze niet elk spel zullen gaan kopen)

16. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    als er nou bijvoorbeeld bij de echte review of bij de game info page een link kan aanklikken met de meningen van andere forumleden zou dat toch best handig zijn

17. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    XBW 3.0 laat het allemaal toe mensen. geduld :)

18. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    We want xbw 3.0. Nice review trouwens :)

edit: ik heb geduld...

19. Gouranga

Gouranga ( /_ )

Leuk Bevonden:
    1
    ok xbw 3.0... goed plan, wanneer komt het dan?

20. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    When it's done :cool:

Deel Deze Pagina