1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Paar algemene vragen over de X360

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door titan1980, 14 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. titan1980

    titan1980 Bruce Springsteen

    Berichten:
    1.304
    Leuk Bevonden:
    33
    Ik, me broer en jawel me pa wil nu ook een 360 hebben _O_ Vet relax maar hij wil graag wat dingen weten die ik eigenlijk ook niet eens weet..


    1: Kan je bijv een videofilmpje (mpeg/avi of .mov) afspelen op de HDD van de 360? Zonder daar een MediaCenter pc voor te hebben?

    2: Je kunt toch bijna alle apparaten die voorzien zijn van een USB poort aansluiten rechtstreeks op de 360 en afspelen/inzien?

    3: is er een site die eigenlijk op al deze vragen antwoorden hebben gewoon een soort van list met ALLE features van wat dit bakbeest nu eigenlijk kan straks???


    DAmn lijkt me vet om tegen me broer en Pa te spelen met PGR3 :D
     
  2. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    1: Onduidelijk ... je kan niet streamen .. maar mogelijk wel cd's of dvd's afspelen ... Ook is onduidelijk welke formats er ondersteund worden.

    2: Ja je kan idd aparaten er op aansluiten en afspelen (onduidelijk of je ook video files kan afspelen... waarschijnlijk wel)

    3: Nee en ja ... op xbw.nl staat veel info ... anders kan je nog www.xbox360.com bekijken de officiele site
     
  3. SupahMaster

    SupahMaster Guest

    Dit kan je ook posten in de centrale xbox 360 thread....

    kan dit dicht..?
     
  4. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Hoezo? Dits is gewoon het 360 forum ... er is geen centrale thread meer ;)
     
  5. Vassie

    Vassie XBOX 360 OWNER

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan ook even kijken op TeamXbox daar hebben ze op de mainpage een plaatje staan en wanneer je daar op klikt krijg je de meest gestelde vragen te zien.

    EDIT: Ging net even kijk op een precieze link kon geven maar kan heel dat ding niet meer vinden. Ik ga nog even op zoek!
     
    Laatst bewerkt: 14 sep 2005
  6. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    ja ik snap t ook niet nu hebben we einmdelijk weer een threath waar lekker geroddeld kan worden!


    Ik zie en hoor eigenlijk weinig info over de webcam van de xbox 360 komt deze nog wel uit?
     
  7. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    nee niet geroddeld ... dat is voor geruchten ... dit is voor vragen :)
     
  8. MrX

    MrX Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    1) Nee, voor video heb je een PC nodig, op de HD kun je geen films plaatsen. MS wil de 360 gebruiken als doorgeefluik (streaming), niet als vervanger van de PC.
    2) Ja, zeg maar 90% van alle USB apparaten zullen het doen, films zul je moeten streamen via een PC (niet persé een MCE overigens)
    :cool: Nee, niet alles, wel veel via xbw.nl of teamxbox.com of andere soortgelijke sites, overigens ook wel via xbox.nl.
     
  9. chowmin

    chowmin Active Member

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0
    Even een vraag over dat streamen! Ik heb geen Windows PC maar een Apple iMac G5 is het straks ook mogelijk om vanaf mijn iMac films door te streamen naar de 360 via het netwerk?
     
  10. MrX

    MrX Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, dat kan niet. Trouwens ik heb het ondertussen nagevraagd en je hebt per sé een MCE PC nodig.
     
  11. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Jeb je hebt of Media center of Windows Vista nodig
     
  12. chowmin

    chowmin Active Member

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm jammer, maar er zal tezijnertijd wel weer een applicatie worden ontwikkeld door een of andere wizzkid! :p
     
  13. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Nee dat zal niet gebeuren, omdat de xbox 360 checkt of het om een ms systeem gaat ... windows is ook nog niet gekraakt
     
  14. Vassie

    Vassie XBOX 360 OWNER

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja die webcam komt gewoon uit alleen niet tegelijk met de release van de xbox 360. Wanneer die precies uitkomt staat volgens mij nog nergens aangegeven, maar hij komt wel.
     
  15. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    lente 2006 komt de webcam uit
     
  16. FabianNL

    FabianNL Guest

    Je kan toch ook films vanaf de HDD afspelen? Er komen iig al trailers op te staan volgens mij dus neem aan dat je zelf ook wel films erbij kan zetten... ik hoop het iig van wel!
     
  17. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    ja trailers kanje bekijken die je download op je HDD ... maar ik weet niet of het mogelijk word om films op je hdd te zetten ... in iedergeval niet via je computer
     
  18. FabianNL

    FabianNL Guest

    is dat al zeker? hmm... valt ff tegen dan...

    maar een externe HDD aansluiten via USB kan toch anders nog wel altijd? Dus kan wel daarop me films zetten en die dan bekijken via me 360?

    Voor mij namelijk wel een belangrijk punt, of ik wél of geen High Definition films kan kijken op de 360...
     
  19. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ook dat weet ik niet ... MS heeft alleen Music en foto's bevestigd en streamen van video via MCE... de rest is nog niet bekend
     
  20. FabianNL

    FabianNL Guest

    hmmm... dan ben ik dus gewoon nog op de hoogte...
    nouja, wacht maar rustig af dan verder :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina