Oke ik heb me Playstation2 DAARNET verkocht om een xbox te kopen nou ik wil daar graag mee online is er ook een manier dat je gratis online kan met xbox? bijvoorbeeld dat je je xbox op je com kan aansluit en dus gewoon via de kabel gamen? noemen ze dit xboxconect? oja nog een vraagje kan je ook eige server maken mensen uitdagen op een moter race bijvoorbeeld? heb je hier geen toetsen bord allemaal voor nodig? Greetzzz Nico en al vast gelukkig nieuwjaar
Je kan een LAN (netwerk) simuleren via xbconnect en gamespy tunneling software ja. maar dat is dus een LAN en heb je een leuke verbinding voor nodig. Toetsenbord : Niet nodig. Xbox Live = 60 euro, voor 2 uitgebreide demo's, headset, en 1 jaar online gamen. Dat wordt pas cool en is de volle 60 euro waard
je betaalt nog altijd 60,-. (zit dan wel wat meer bij dan abo maar zonder die 60 kan je niet op xblive spelen!) sluit xbox -via netwerkplug achterin- aan op je modem (router als je ook je computer erbij wilt hebben) en stop de livecd in je xbox. installeren en spelen!
Xbox Live starterspakket kost 60 euro. Daar zit een jaar gratis abbonementskosten bij. De aansluit mogelijkheden zijn ongeveer het zelfde als bij XBconnect en Gamespy. - 2 netwerkkaarten - hubje Of een mogelijkheid die XBC en Gamespy niet ondersteunen. De ADSL/cable kabel direct in je Xbox stoppen.
Kan ik nie de kabel van mijn pc in de xbox doen ofzo? ik snap het niet echt ik weet ook nie wat een hub enzo is ik wil het gewoon het goedkoopst ,beste,en vooral makkelijkst
Heb je kabel of ADSL? Dan kun je de kabel vanuit je modem direct in je Xbox stoppen. Maar dan deel je je verbinding niet met je PC. Daarvoor moet je 2 netwerkkaarten hebben (kost maar 10 euro ofzo) en daarmee link je de verbinding door naar je Xbox.
bedoel je welk programma? ik vind gamespy makkelijker maar op xbconnect zijn veel meer pal games te vinden
een router is een doosje die een netwerkverbinding opsplitst in meerdere verbindingen. bv als je een externe modem hebt voor adsl of kabel en je wilt je xbox én je pc erop aansluiten. dan heb je een router, daar plug je de modem in. de router splitst de boel dan op en je sluit je xbox en je pc aan op de router. ze kunnen nu allebei gebruik maken van de internet verbinding. ik zag een router staan voor 60,- bij de funprice
hoef je verder niet te kloten met de IP adressen doet de router dit uit zichzelf?? of met software is dit makkelijk?
tja, ik heb er zelf geen dus ik kan dit niet met zekerheid zeggen. maar ik dacht dat de software gewoon 'in' de router zit. dus gewoon aansluiten hij doet 't. je akn ook routers krijgen met een ingebouwde firewall. geen gekloot op je pc dus.
wat is gratis? xblive? waarom dat? je moet je xbox zoieso aansluiten op je modem. als je je pc ook nog wilt aansluiten op je modem heb je een router nodig. BEHALVE als je meerdere outputs in je modem hebt zitten. in that case, you're lucky.
Ik doe gewoon de internet kabel van mijn com in de xbox ik heb geen zin om moeilijk te doen want onze stroomkast staat buiten:{ Moet nu alleen nog een credit card