Hey mensen, heb net dit spel binnen en het is helemaal te gek. Maar ik heb een paar vraagjes: 1. Ik kan gewoon heel vaak niet koppen, hoe vaak ik ook de Y knop indruk, soms gebeurt er helemaal niks. 2. Hoe kan je mooie schijnbewegingen maken? Heb ook al ff in het boekje gekeken en in het spel zelf.... maar ik vind er niks. Alvast bedankt!
koppen moet je goed timen; dat vergt erg veel oefening, gewoon proberen. mooie schijnbewegingen zijn er in fifa03 imo niet. je kan wel wat leuks doen met de rechter thumbstick succes
koppen gewoon de hele tijd de y indrukken dan kop je haast altijd en die schuinbewegingen moetr je goed timen
mja, koppen is idd erg lastig, maar het schijnbewegingen maken is niej zow moeilijk, gewoon even proberen
Er is nog iets wat ik me afvraag: Ik zie helemaal geen trainingopties. Dit moet er toch instaan? Of hebben ze dit afgeschaft?
Ja das wel klote he! Ik zou graag corners willen trainen enzo! Echt minder dat het er niet in zit. Volgens mij hadden ze dat zo ff kunnen maken.
Daar waren ze zeker een beetje te lui voor. Ze moeten zich schamen, het is tenslotte van EA. Die sleutelen goede games in elkaar en dan ontbreekt gvd gewoon de trainingsmode
ze hebben die trainingsmode eruit gehaald denk ik om het nog redelijk uitdagend te houden...als je die vrije trappen zou kunnen trainen zou het niet meer zo uitdagend zijn...dan schiet je ze er allemaal in...is toch niet meer echt leuk ofwel..nu moet je echt goed je best doen om 'm er in te schieten
Je moet eigenlijk gewoon alle jaartallen Fifa spelen dan blijf je er een beetje in. Als je na "99 opeens 2003 gaat spelen is het behoorlijk klote terwijl er ten opzichte van '02 niet zo super veel veranderd is.
ik vind het eigenlijk wel makkelijk op world class, hed net tegen valencia gewonnen met 14-2, en die twee goals van hun was gewoon geluk.
1. met koppen draait het allemaal om timing je moet precies op het juiste moment de y knop indrukken. 2. schijnbewegingen: als je het eenmaal kan is het makkelijk. met behulp van de rechter control stick kun je bepalen wat voor een schijnbeweging je doet(lukt alleen als je langzaam loopt(als je rent dan speel je alleen de bal voor je uit). Druk je de control stick in de richting waarin je loopt dan zul je vaak een van links naar rechts lichaamsschijnbeweging maken. En met naar beneden(als je niet naar beneden loopt maar recht op de goal af) maak je vaak een schaar. Echter een aantal spelers heeft hun eigen schijnbeweging. Ik noem er hier een paar: Zidane: de 360 graden draai over de bal heen: deze kun je vaak doen door de controlstick te bewegen naar boven als je naar boven loopt(vor de goal langs ahw) of naar schuin naar beneden als je rechtdoor loopt. Figo: bal stilleggen en daarna doorlopen: als je een beetje schuin naar boven/beneden loopt respectievelijk naar boven/ beneden drukken. Davids: bal onder de voet door meeslepen en dan met de buitenkant van die voet weer de andere kant op: ik weet niet precies wanneer hij deze trick doet maar vaak als je drukt in de richting waarin je loopt. Giggs: Enkele schaar met het linkerbeen en dan meenemen met rechts: vaak als je recht naar voren loopt een beetje schuin naar boven of naar beneden drukken. Als het goed lukt kun je op een gegeven moment de ene na de ander trick doen. Mijzelf lukt het wel eens met zidane om eerst een dubbele schaar dan een lichaamsschijnbeweging en dan een 360 graden om de bal heen move te maken: zeer effectief. Ik hoop dat je er wat aan hebt.
En over die vrije trappen als je het effect schuin onder de kant van het been waar de speler mee trapt neerzet heb je een zeer grote kans dat de bal erin gaat, want je schiet dan vrijwel altijd over de muur heen. dus vor een linkspoot linksonder het effect voor een rechtspoot net andersom. BTW roberto carlos is veruit het beste voor free kicks. met hem schiet ik er 85% in.
Ben er nu achterkomen hoe koppen veel beter gaat... Als de bal door de lucht gaat...gewoon de hele tijd op y blijven tappen..dus niet inhouden...dan kopt ie 8 van de 10 keer...