Okeej sinds gister avond ben ik ook op live aangelsoten, als er wat mensjes mij toe zouden willen voegen GRAAG. Ik heb alleen nog mm3 en de demo, worden deze nog veel gespeeld door jullie? Dan over pgr2, Je rankings worden die wereldweid bijgehouden of alleen voor nederland, europe , wahtever? En is het mogelijk deze game met 2 spelers op 1 console live te spelen... En de belangrijkste vraag ik heb nu een 2maanden trail en heet nu : KeaveXL NL 2mnd, volgende week gaat ik natuurlijk pgr2 kopen maar is het dan mogelijk om je live stats over te zetten naar je nieuwe acount (aangezien ik ook een live kitje voor de hs heb gekocht)? Alvast bedankt en xie jullie op lIve, KeaveXL
Nou ik kan je evrzekeren MM3 en de demo spellen worden niog wel gespeeld hoort, ook door de nederlanders. Als het goed is kan je na die 2 maanden van live trual, wordt er aan je gevraagd om je account te verlengen met een jaar. dus die ranking kunnen overgezet worden naar een langer account maar dan moet je denk ik wel na die 2 maanden en van die 2 maanden verlengen anders werkt het denk ik niet.