Paar vragen

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Doelie, 16 nov 2006.

1. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Nieuw op XBW Forum maar wel bekend met de rest ..

1. Is er een manier om alle berichten te markeren als "GELEZEN"? En hoe kan je zien als er iets nieuws is gepost? Is die dan vet gedruk ofzo?

2. Ik heb in het begin een ander emailadres opgegeven waarop ik had gezegd dat ik geen nieuwsbrief van XBW wilde ontvangen. Gister me emailadres verandert maar op dat adres wil ik wel een nieuwsbrief. Hoe kan ik dit veranderen?

Alvast bedankt! :thumbs:

Edit: Ben er al achtergekomen hoe ik kan zien of er nieuwe berichten zijn in een Thread

Laatst bewerkt: 16 nov 2006
  2. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Bovenin het forum kun je klikken op 'nieuwe berichten' (naast zoeken).
    Even een admin pm'men.

3. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    1. - Onderaan de lijst met subfora en boven de lijst met mensen die online zijn staat in het midden de knop "markeer alles als gelezen"
    - Bovenaan zie je een groene balk met knoppen zoals "XBW Menu" en "Gebruikersinstellingen", daar staat in het midden de optie "Nieuwe berichten". Tevens is het icoontje voor fora en threads waar iets nieuws gepost is anders, dat zie je vanzelf wel. De topics worden gerangschikt op het tijdstip waarop het laatst erin gepost is.

2. Bovenaan weer, bij Gebruikersinstellingen, maar wij hebben niet eens een nieuwsbrief. :+

4. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Dacht toch echt dat ik zoiets moest aanvinken. :+

Wat wil zeggen als een thread dik gedrukt is?

5. Jorrit

Jorrit Server admin XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    9
    De nieuwsbrief instellingen kun je in je profiel op de xboxworld hoofdpagina veranderen.

Deel Deze Pagina