Packard Bell Audiokey speelt geen WMA's af.

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Deazer, 18 feb 2004.

1. Deazer

Deazer Espionage

Leuk Bevonden:
    0
    Hey,
    Ik heb een paar dagen geleden een MP3 speler gekocht, de Packard Bell Audiokey 128 MB ( http://www.packardbell.nl/products/node1645.asp. ).
    Op de verpakking, in de winkel en op internet staat dat deze zowel mp3's als wma's af kan spelen. Maar dat lukt dus niet. Hij speelt alleen MP3's af. Ik kan er wel wma's opzetten maar hij speelt ze gewoon niet af. Iemand ervaring of een oplossing?

Laatst bewerkt: 18 feb 2004
  2. Eastmaster

Eastmaster .nl

Leuk Bevonden:
    2
    zijn ze wel het juiste WMA formaat...

3. SirMarco

SirMarco SMW

Leuk Bevonden:
    0
    misschien moet je de bitrate ff aanpassen ik heb een iriver 180 t maar die kan volgens mijn geen wma files hoger dan 96 kbs afspelen

4. Deazer

Deazer Espionage

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er niet veel verstand van maar ik denk wel ze in het goede formaat staan maar dat weet ik niet zeker (ze komen van een cd).

/edit/: ik zie nu dat de Birate 160640 is.

5. ThaLikz

ThaLikz -

Leuk Bevonden:
    0
    Originally posted by Deazer
    Hey,
    Ik heb een paar dagen geleden een MP3 speler gekocht, de Packard Bell Audiokey 128 MB ( http://www.packardbell.nl/products/node1645.asp. ).
    Op de verpakking, in de winkel en op internet staat dat deze zowel mp3's als wma's af kan spelen. Maar dat lukt dus niet. Hij speelt alleen wma's af. Ik kan er wel wma's opzetten maar hij speelt ze gewoon niet af. Iemand ervaring of een oplossing?

:confused:

Speelt ie nou alleen maar mp3's af of alleen maar wma's???

Zo'n probleem had ik ook met mijn mp3 speler. Sommige wma's wou ie niet afspelen...

6. Deazer

Deazer Espionage

Leuk Bevonden:
    0
    Ja sorry het moet andersom |:- .

7. Deazer

Deazer Espionage

Leuk Bevonden:
    0
    Laat maar, ik heb de oplossing gevonden. Op de Wma's die ik wou afspelen zat een soort beveiliging want ze kwamen van een cd.
    Maar bedankt voor jullie reacties.

Laatst bewerkt: 19 feb 2004

Deel Deze Pagina