Euh, misschien past dit niet helemaal tussen Halo en andere geweld games , maar weet iemand wanneer dit spel uitgebracht gaat worden op de xbox? Ik kan er eigenlijk nergens wat over vinden.
Is nog niets over bekend bij www.tothegame.com Er komt wel een Pacman naar de PS2 en er komt een Pacman film, maar of er ook een Xbox game krijgen weet ik niet, misschien een poort
Ik had er nog nooit van gehoord, maar lijkt me wel leuk. Ik vind in elk geval dat er wel wat meer minder serieuse spellen mogen komen. Zo is smashbrothers eigenlijk veel leuker dan DOA. Ik begin langzamerhand te twijfelen of ik niet toch een Gamecube had moeten kopen.
Dan moeten ze er wel wat meer bij doen als alleen het simpele pacman daar ga ik echt geen 70 euro voor neerleggen.
Whahaha stel je voor: een 2 uur lang durend kat-en-muisspel tussen een bolletjesslikkende kaaskop en een leger angstaanjagende spoken, wat zich plaatsvindt in een duister en luguber doolhof. Hoogtepunten van de film: De kersen en andere stukken fruit die als magie in het doolhof verschijnen, en die onze held moet zien te verorberen Ik kan niet wachten tot ie op het witte doek verschijnt
pacman in 3d de filmpjes op die site zien er echt grappig uit alleen een beetje lelijk, lijkt me wel een vet spel en op die site staat een xbox logo dus dat zal er wel niet voor niks op staan!
peeeeeeelleeeeaaaaaase als je geinteresseert bent in dit soort spellen had je idd beter een kiddycube kunne halen
Waar slaat dat nou weer op? Typische fanboy reactie... waarom zouden zulke spellen niet op de Xbox uit mogen komen? Alleen maar gunstig toch, een zo breed mogelijk gamesaanbod, zo trek je het grootste publiek. Als jij niet in dit soort spellen geïnteresseerd bent: good for you. Maar anderen zijn dat misschien wel, dat geeft jou nog geen reden ze af te kafferen.
Na een tijdje covenants en floods in elkaar gebeukt te hebben in Halo is een tijdje vredig Pacmannen best wel leuk lijkt mij! Ik hoop dat Pacmanworld snel komt voor de xbox, lijkt me echt leuk.
Wat zijn we weer goed op de hoogte allemaal Pacman Worlds 2 is al lang uit!! (half jaar) Ooit gehoord van Google? Zoek voor de aardigheid eens op "pacman worlds 2 xbox" Btw. Best een leuk spel. Ik ben hem nu ff aan het spelen.
PACMAN OP XBOX???? heb je 1 van de krachtigste consoles en dan ga je zo een simpel spel doen. Pacman lijkt me wel lachen... als spelletje op mijn mobiele telefoon ofzo.Ik weet niet wat dat spel kost, maar ik zou er nog geen 10 euro voor uitgeven. ps. hulde aan de filmmaker die van pacman een film kan maken, het lijkt mij onmogelijk
kijk darkwing ik bedoel hetzelfde als northernlight ik vin dat een xbox niet bedoelt is voor dit soort spellen maar voor spellen met mooie graphics en een goeie gameplay en niks fanboy ik heb gewoon een hekel aan gamecube
Jij bent kennelijk van de generatie die de Atari nooit gekend heeft. Voor die generatie is het spelen van een spelletje PacMan even een verademing na al het grafisch geweld van de huidige spellen. Ik moet zeggen dat ik zelf ook geen grote lieveling ben van het spel, maar ik kan me goed voorstellen dat er mensen zijn die het geweldig vinden, en waarom zouden die het niet op de Xbox mogen spelen? Alleen omdat ie meer aankan? Ja tuurlijk, maar iets simpels op z'n tijd kan ook briljant zijn Sorry hoor, maar dit is nou een typische fanboy-reactie :{
Ik heb inderdaad vroeger ook een Atari-800XL gehad, inclusief (Ms.) Pacman. Best leuk, zo'n nostalgisch spelletje tussendoor.