1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Painkiller demo

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Marius, 17 feb 2004.

  1. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Ha luitjes,

    gisteren is de Painkiller demo beschikbaar gekomen op het internet. Heb hem vannacht even gedownload. Hij is al op meerdere sites / mirrors te downen, maar bij fragland.be gaat ie toch wel erg lekker!

    Heb hem dus ook vannacht al gespeeld. Best een tof spel! Wel met bergen monsters, maar het is heerlijk zinloos knallen. In een geweldige, creepy setting. Dit spel heeft sfeer! Mooie graphics, goed geluid en toffe omgevingen en wapens geven dit spel zijn eigen sfeertje.

    Aanrader dus. Wat zijn jullie bevindingen?
     
  2. WiresOUTLAW

    WiresOUTLAW ''screw you guyz''

    Berichten:
    509
    Leuk Bevonden:
    0
    ben hem nu aan het downen vanmiddag even checken, lijkt me wel leuk ff lekker knallen..
     
  3. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik down hem nu ook, ben benieuwd :)
     
  4. SabZero NL

    SabZero NL Sexyback

    Berichten:
    1.346
    Leuk Bevonden:
    5
    Lijkt me wel ff lachuh maar lijkt me geen super spel ofzo download hem wel


    Edit/ Wauw die game is dope!
    super graphics, vette gameplay, echt toppie een must have die van domme schiet spelletjes houd :D waar je niet bij na hoeft te denken
     
    Laatst bewerkt: 17 feb 2004
  5. bl0kkie

    bl0kkie pwn4tsj p0rk !

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    6
    Het ziet er idd Super uit, gameplay is relaxt. Maar het spel is zoooo saaai. Telkens een beetje (ik weet niet wat het zijn) stokjes naar die lui toe schieten, of über lichtstralen.
    Vond het maar saai :)

    /edit: Saai, maar wel vermakend :+
     
    Laatst bewerkt: 17 feb 2004
  6. MoJoo

    MoJoo Owned in Alle FPS.:)

    Berichten:
    879
    Leuk Bevonden:
    0
    vond het een lekkere demo en vooral omdat hij hoge systeem eisen had terwijl hij ook aardig lekker speelt op mijn

    Intel Pentium III- Processor
    Kloksnelheid: 601 MHz
    256 MB Ram-Geheugen
    Radeon 8500 AGP

    :p
     
  7. bl0kkie

    bl0kkie pwn4tsj p0rk !

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    6
    Had je zeker niet alles op high staan of wel? DAN ziet het er pas lekker uit :9. Echt relaxte sfeer heeft deze game..

    *start weer op
     
  8. MoJoo

    MoJoo Owned in Alle FPS.:)

    Berichten:
    879
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol alluz op low juist :p

    minimale systeem eisen zijn super hoog je moet bv een procesor hebben van 1.5 man ik heb van 600 :p


    * start op :p
     
  9. bl0kkie

    bl0kkie pwn4tsj p0rk !

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik heb ff wat screenshots gemaakt (f12), moet ze alleen ff op jpg formaat zetten, en dan ff uploaden. Dus straks verse blokkie screens :)
    Ik had het level trouwens uitgespeeld :cool:

    /edit: De screenshots, wel wat kwaliteits verlies door het opslaan in jpg, maar om nou foto's van 2,5 mb te gaan uploaden 8)

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 17 feb 2004
  10. majidamarus

    majidamarus »Sovjet Red Army«

    Berichten:
    357
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb gisteren al zitten kijken op de officiele site maar daar stond nog niets. naja nu ff aan t downen..

    ik verwacht er wel een hoop van
     
  11. Jeroen

    Jeroen nomnomnom

    Berichten:
    1.804
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik vind de demo wel grappig.. maar om het te kopen in de winkel... nee, dan raak ik er te snel op uitgekeken. Sommige dingen zijn heel leuk gedaan bijv met die stokken iemand z'n kop doorboren en tegelijktertijd tegen de muur vast nagelen. Of die overdreven lijpe eindbasis met een dikke hamer die alles kapot ragt of het effect zoals je ziet uit de eerste screenshot die blokkie gaf. Maar ik vind het naar een tijdje wat ééntonig worden en krijg meer het gevoel.. oké dit hok hebben we gehad op naar het volgende, misschien komt dat doordat het de demo is en dus weinig tot geen verhaal in zit.. (al verwacht ik niet veel van het verhaal ;) )

    Ik vind het een leuke game om even tussendoor te spelen, maar als ik hem heb uitgespeeld zal ik er denk ik nooit meer naar kijken.
     
    Laatst bewerkt: 17 feb 2004
  12. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Downloading.. hij zit nu op 5% :+
     
  13. SabZero NL

    SabZero NL Sexyback

    Berichten:
    1.346
    Leuk Bevonden:
    5
    wauw heb de hele demo utigespeeld.!! vet vooral het 2e level je weet niet wat je ziet. zo veel monsters wahahah dat is ech knalle voor je leven :D
     
  14. Kane

    Kane Xcusses voor de post

    Berichten:
    342
    Leuk Bevonden:
    2
    ik weet niet hoe het spel speelt.. want hij draait zeker niet op deze pc.. maar als ik het zo hoor zou het best wel eens een online hit kunnen worden.. ik bedoel.. unreal enzo is toch ook hopeloos knallen..
     
  15. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Leuke game voor tussendoor, maar verveeld na 30-60 minuten en een paar uur later start je de game terug op. Alleen spijtig dat ik in de 2de level na een tijde geruis uit mijn boxen kreeg en hoe verder ik in de level ging, hoe harder het geruis. Met als gevolg dat ik de game heb afgezet (en verwijderd) toen het geruis alle andere sounds overstemde. Dat geruis hoort toch niet bij de game hé?

    Grafisch vindt ik de game knap, ik was verbaasd dat mijn ATi 9000 dat aankon (bijna alles op high, in advanced: ben ik vergeten) en alleen maar framedrops wanneer er veel vijanden voor mij waren én ik er een granaat (of dat ook mag zijn) op gooide.


    Volgens mij moet aan een muur hangen d.m.v. een houtenspies door je hoofd (leuker: door je kruis) leuk zijn :+.
     
  16. nielzo

    nielzo Guest

    Het spel is echt vet, niet veel verhaal maar wel veel afwisseling in levels en monsters, de wapens vind ik trouwens echt heel vet.
    Eindbazen zijn echt vers.
    Welke levels heb je in de demo eigenlijk?


    En zijn hier trouwens ook andere mensen die het spel hebben want ik heb even een vraag:
    Ik kom soms in levels waar ik ergens alleen kan komen door heel hoog te springen, in de controls staat zo rocketjump maar als ik dat probeer dan gebeurt er niets :confused:
     
  17. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    *aan het downen* K zit nu op 12%
     
  18. x-boxter2003

    x-boxter2003 Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    1
  19. HeAvY-GeAR

    HeAvY-GeAR Active Member

    Berichten:
    1.122
    Leuk Bevonden:
    0
    in het begin is hij wel leuk, maar hij word al snel eentonig.
    verder vind ik het wel een leuke game, maar kopen nah.
     
  20. Kane

    Kane Xcusses voor de post

    Berichten:
    342
    Leuk Bevonden:
    2
    t lijkt me een doom wannabe.. niks voor mij...
     

Deel Deze Pagina