Pakketjes versturen naar Amerika

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Metal Mark, 6 nov 2006.

1. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Ik heb pas een xbox360 LE PGR3 binnen gekregen die ik eind mei al had gewonnen en ben nu van plan hem tegaan verkopen. Mijn idee was om hem op ebay neertezetten, nu weten we wel dat die amerikanen soms helemaal gek zijn op schaarse zooi en limited edition dus ik denk dat meer dan 75% van de boden uit amerika komt. Ik wou wellis weten hoe ik dat zou moeten gaan versturen, en wat het beste is.

Ik weet niet of hier mensen zijn die familie of vrienden daar hebben zitten en wellis met bijv kerst een pakje heen sturen. Maar hoeveel zou je kwijt zijn, als je een xbox360 (Met alle kabels, voeding, etc) verstuurt?

Kan ik daar iig rekening mee houden, iig bedankt :cool:

2. lol

lol Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij kan dat bij bij van die bedrijfen zoals daily express ofzo of tnt maar weet niet zeker

3. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Ik zou zeggen gaar naar de TNT (voorheen dus tpg post) en vraag het daar ;) Anders misschien via Fedex ofzo 8)

http://www.tntpost.nl/voorthuis/pakketten/naar-het-buitenland-sturen/index.aspx

Daar kan je ook de kosten zien, VS is zone 5 denk ik:

0 - 2 kg € 22,75 of € 16,75
    2 - 5 kg € 30,25 of € 22,50
    5 - 10 kg € 52,00 of € 34,00
    10 - 20 kg € 98,00 of € 52,25

goedkoper = zeepost

Laatst bewerkt: 6 nov 2006
  4. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Thnx LangeJan, nou pakketje is zeker meer waard dan 400 euro, dus kan ook weer allerlei papieren invullen. Ik zet hem denk dan eerst maar op Marktplaats.nl.

5. Gerjan

Leuk Bevonden:
    221
    Ja idd, maar je zou misschien kunnen doen dat het gewoon de waarde van een premium heeft ofzo, dus dan zit je onder de €425

6. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Nooit via TNT versturen. Altijd via UPS of DHL. Bij TNT raakt men vaak pakketjes kwijt terwijl dat bij UPS/DHL een stuk minder is. Daarbij is de service van UPS/DHL ook meerdere malen beter. Gisteren nog om 21:00 gebeld en werd prima geholpen. Bij TNT zal dat vast niet zijn.

7. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Je bent zeker nog wel iets van 100 Euro kwijt aan verzending van zoiets naar de USA. Ik heb het een tijd geleden ook opgezocht voor een stel lijpe Amerikanen die mijn case wilde kopen....

8. kevinbabolat

kevinbabolat KEV1N-NL

Leuk Bevonden:
    0
    Lijpe amerikanen? Dankje

9. Eellie

Eellie The E stands for Eellie

Leuk Bevonden:
    4
    Een stel lijpe amerikanen.......dat zegt niks over amerikanen in het algemeen zou ik zo zeggen? Of hoor je bij dat stel? :9

10. kevinbabolat

kevinbabolat KEV1N-NL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wist dat deze reactie zou komen:)

Je hebt gelijk:9

11. Gerjan

Leuk Bevonden:
    221
    Tenzij jij diegene was die de xcube wilde kopen van dynamike :+

12. kevinbabolat

kevinbabolat KEV1N-NL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb al een xcube!

13. Superbol

Superbol Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hehe, tijd om je uit mn friendslist te gooien...had je eerst ff aan mij moeten denken natuurlijk:+

Nah ja, on-topic...mn familie stuurt regelmatig pakketjes naar me toe (nah ja, 1 á 2 keer per semester, in de 4 maanden dus) en dan zit er gewoon wat snoep en andere rotzooi in. Vaak komen de verzendkosten al gauw rond de 20 euro te zitten bij een gemiddeld pakket-formaat (nr 3 ofzo), en de status waarin het pakketje vaak aankomt wordt je ook niet echt vrolijk van.

Zou dus idd ook aanraden om via ups/fedex te verzenden, zeker omdat je je pakketje dan ook kan tracken (zelfde dus als microsoft je kapotte 360 komt ophalen, naar duitsland verstuurd, en weer terug bezorgd). Maarja, kosten zullen dan wel hoger uitvallen.

Optie is wel natuurlijk om hem voor proef op ebay te zetten, en te kijken wat ze er voor bieden. Mocht het heel extreem zijn, wegen misschien de uiteindelijke kosten wel op tegen de opbrengst.

14. biggie

biggie ----Xbox360----

Leuk Bevonden:
    0
    voor hoeveel verkoop je de tv?

15. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454

Haha sorry Superbol :eek: Het spijt me :'-(...maar je was op dat moment niet online (A). Iig bedankt, ik denk dat het pakketje van de xbox niet wordt verstuurt naar Amerika maar hier gewoon in Nederland, want er zijn enige mensen die interesse hebben.

En biggie, tv?

Deel Deze Pagina