Mischien heb ik geluk gehad ofzo maar mijn 360 staat al vanaf 11 uur vanochtend aan en het is nu half 7 sochtends (kameo junky) en zowel de voeding als de 360 zelf is helemaal niet warm! Alles werkt hier gewoon perfect en de 360 is beter als ik had verwacht zowel de hardware zelf als de spellen! Word het bij jullie wel erg warm allemaal of Zijn we gewoon stukken beter af als de amerikanen kwa "overheating" zoo.. toch maar even terug naar kameo Happy 360 gaming mates!
De mijne wordt ook niet warm! Achter de xbox komt wel warme lucht... En de games worden heel warm... Voor de rest heb ik geen problemen, alles werkt perfect.
Mijn voeding wordt wel warmer dan ie is wanneer de 360 niet aanstaat, en naast de redelijk hete lucht (warmer dan de Xbox 1) wordt ook de case warm op de plek waar de processoren zitten. Hij heeft ongeveer 9 uur achter elkaar aangestaan (na het gamen nog de NFS: MW demo gedownload van Marketplace) en geen overheating shit ofzo.
ik snap niet dat het downen bij iedereen zo lang duurt! ik had nfs:mw 2 sec aangezet en toen weer uitgedaan (want ik zocht het niet om te wachten ) heb hem daarna weer aangezet en toen was hij ineens erg snel bij de 50% en over die laatste 50% heeft hij niet langer dan een uur gedaan, en ik heb echt geen SUPER verbinding, gewoon nomraal kabel.
Bij mij stond ie na het opnieuw beginnen ook op 50, maar daarna deed ie over elke precent tussen de 5 en 10 minuten :{
Ja goh logisch... Je cancelled je download bij 50% maar die 50% blijft gewoon staan zodat je de volgende keer verder kunt waar je gebleven was. Daarom ging die eerste 50% de tweede keer ineens zo snel...
Nee, ik had het ook. Ik ging de Kameo demo downloaden en hij was op 1%. Toen zette ik hem uit en startte hem 1 minuut later weer op en hij stond op 50%. Daarna ging hij gewoon rustig naar de 100 , ik snapte het ook niet.
bij mij wordt de achter kant na een uur of twaalf gamen ook warm maar verder blijft alles soepel lopen. Schrok wel ff van de voeding maar alles heeft de ruimte om te luchten leek mij wel belangrijk
Ja ik heb hem eindelijk in mijn kastje netjes weg gewerkt maar het word toch wel warm daar. Ga zo maar is even spelen en kijken of het geen kwaad kan. Tot nu toe verder geen problemen gehad toen die op de grond stond dus ben benieuwt! Anders gaan we hem maar neer zetten waar de oude xbox nog staat daar is iets meer ruimte!
mijn voeding word niet echt warm. achterkant van mijn 360 blaast wel warme lucht en idd de spellen zelf worden best warm.
Ik vind het niet normaal hoor dat je games zo warm worden. Bij mij is dat ook zo en vandaag heb ik een aantal maal een error gekregen waarna ik de disc eruit haalde en er zaten vage vlekken op. Die er overigens met 1 veeg weer af waren maar die zater er niet op toen ik het spel erin deed. Komt volgens mij door de warmte ofzo. Ik ben ietwat argwanend want ik vind dat mijn Xbox 360 niet zo warm moet worden en de games al helemaal niet.
Ik heb mijn xbox 360 sedert 2 december en tot over een paar dagen had ik geen probleem.Ik krijg nu meer en meer vastlopers met verschillende games, na ongeveer 2h gamen.De lucht die de xbox wegblaast heeft een temperatuur van tussen de 48 graden en 51 graden.en dat is volgens mij veel te warm .ik denk dat het bellen wordt naar microsoft.
Ik heb hem ook vanaf 2-12 en nog geen enkel probleem gehad. Geen vastlopers. Gelukkig, shit voor je Matrixjunk!