Pal 60 or not?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Cusem, 1 mei 2002.

1. Cusem

Cusem Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    He hallo,
    had al even gezocht door het forum op Pal60, maar ik kom d'r maar niet uit eigenlijk.

Weet trouwens ook nog niet eens of Pal60 wel werkt bij mij (Vestel (?) televisie van 5 jaar oud ofzo), maar dat is toch gewoon een kwestie van proberen?

Maar wat zeggen jullie d'r nou van. WEL of NIET op Pal60?

Dan lees ik dat Pal60 mooier is (wat ik me kan voorstellen, als je een beetje logisch nadenkt), maar dan lees ik ook weer dat Halo beter draait als je em op 50hz zet. Snap d'r dus niets meer van?

Of switchen de meeste van jullie, afhangend van welke game je speelt? Daar heb ik dus geen zin in.

Heeft Pal60 ook effect op het afspelen van DVD's (films)?

2. homeboy_nl

homeboy_nl XBX Live, here I am!

Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik heb begrepen is dat het spel zelf de PAL60 moet ondersteunen, doet het dit niet, dan draait ie gewoon PAL50, zeg maar. Of je tv het ondersteunt kan ik je niet zeggen. Maar ik denk dat je hem gewoon op PAL50 kan laten staan.

3. TheOne2000

TheOne2000 Oldschool Xboxer

Leuk Bevonden:
    0
    men neemt een spel wat pal60 ondersteund je zet je box op pal60 en zie je beeld zonder problemen ondersteund ie het zie je niets of slecht beeld ondersteund ie het niet. TADA :D

4. Cusem

Cusem Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat snap ik ja, maar m'n vraag is waar ik em nou beter op kan laten staan. Als Pal60 mooier is, zet ik hem tuurlijk op Pal60, maar als games die dat niet ondersteunen dan opeens minder gaan draaien (wat ik over Halo las in een oude thread), dan laat ik em denk ik op 50 staan.

5. TheOne2000

TheOne2000 Oldschool Xboxer

Leuk Bevonden:
    0
    dat zie je toch vanzelf en dan start je gewoon opnieuw op :D

6. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Preciesos.:)

Deel Deze Pagina