In de video confuguratie voor je xbox kun je kiezen uit pal-60 aan of uit. Nu heb ik maar aangezte want ik heb een behoorlijke goede tv. Philips flatscreen met alles erop en eraan. Er veranderd aleen volgens mij niks door. Weet iemand wat dit betekend?
Als ik de xbox op Pal 60 zet dan mis ik de bovenste balk van DOA 3. Bij het hoofdmenu staat dan wel ( Mode Select ) maar Dead Or Alive 3 valt dan buiten het beeld.
Ik heb hem ook gewoon op 60hz staan hoor, ik merk het volgens mij ook niet.. misschien is het beeld wel iets rustiger, weet niet..
60 hertz werk op Halo NIET, maar misschien op andere games wel. Ligt eraan of die games zijn geoptimaliseerd voor 50hertz, zoals halo, of gewoon niet aangepast zijn en dus nog op 60 herz NTSC draaien.
Het is jammer dat Halo geoptimaliseerd is voor 50hz hierdoor is het niet mogelijk om de US en PAL versie te linken door het timing verschil, afgezien van de andere listener-port, dit is door bungie ingebouwd om te voorkomen dat een US en PAL versie kunnen 'connecten'.
huh ik snap het niet. wij hwbben beneden een Phillps breedbeeld staan dat is volgens mij 100hz want ik kan niet Time Crisis daarspelen met gun... en ik heb boven een sharp kwee niet hoeveel die is... maar kzie wel
Kobold heeft gelijk. Halo ondersteund de 60hz (net als de widescreen optie) niet. Halo zal trager draaien op een slomere framerate volgens mij. In elk geval niet zo soepel als op 50Hz.
waar ziet gij of halo 60 hertz draait of niet ? het kan ook zo zijn dat het in je Dashboard aanstaat en dat het gewoon bij Halo niet gebruikt (ik denk dat de mensen die denken dat ie op 60 hertz draait ) daarmee in de war zijn..