pal/ntsc/jap scartkabel

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door ati vs nvidia, 7 jun 2003.

1. wie weet waar je een kabel kunt kopen waarmee met alle regio's kleur krijg? IK heb een vriend uit amerika, maar die krijgt bij een snoer uit europa zwart/wit beeld. Dus ik wil een kabel waarmee bij alle regio's beeld hebt. Waar te koop?

2. Monkeyk

Monkeyk MoNkEyS LaW

Leuk Bevonden:
    0
  3. IK NL

IK NL Guest

advanced scart? overal te koop

4. hoeveel kost advanced skaer?

5. die is voor ps2 monkeyk

6. ik zoek een kabel waarbij je met alle regio's kleur krijgt. dus pal/ntsc/jap. waar te koop? en speelt die advanced skart alle regio's af met kleur?

7. Monkeyk

Monkeyk MoNkEyS LaW

Leuk Bevonden:
    0
  8. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    ik neem aan dat je een modchip gaat nemen of hebt, maar dan krijg je ook kleur door de gewone kabel hoor.

9. IK NL

IK NL Guest

ja laten we positief denken:{

10. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Is toch niets negatiefs aan?? wie zegt dat die jongen dan gekopieerde spellen gaat spelen?

11. als je een spel uit een andere regio speelt (ik heb een regiovrije console xbox), dan krijg je met de standaarkabel volgens betrouwbare bronnen geen kleuren beeld/

12. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Hoeveel betrouwbare bronnen moet ik je geven dat je wel kleur krijgt met de standaard kabel?? Stuk of 10 misschien??

Ik neem aan dat je net je xbox hebt en een nieuwe modchip en die geven allemaal kleur bij ntsc spellen en jap spellen. Heb er nog geen 1 gezien die dat niet doet (alleen bij de ps2 wel maar elke xbox geeft kleur met de gewone scart).

Laatst bewerkt: 7 jun 2003
  13. Monkeyk

Monkeyk MoNkEyS LaW

Leuk Bevonden:
    0
    maarja je neemt niet alleen een rgb om het import gebeuren okk voor het verbeteren van beeld.

14. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    ÉN voor het gebruik van eventueel Dolby Digital ;)

15. ja, dat ook blokkie

16. Monkeyk

Monkeyk MoNkEyS LaW

Leuk Bevonden:
    0
  17. slotje, niemand komt toch meer op deze thread, er is al een week niet gepost.

Deel Deze Pagina